Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@19:36:43 GMT

تعداد فوتیهای حادثه دیشب پاکدشت به 3 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۰۹۲/تعداد_فوتیهای_حادثه_دیشب_پاکدشت_به_۳_نفر_رسید

به گزارش خبرگزاري صدا وسيما ، امیرحسین پیران افزود :درپی برخورد تریلی با پل عابرپیاده در محور امام رضادرزمان ووقع حادثه دوکشته ودومجروح داشت که بعد از انتقال آن دومجروح به بيمارستان، يک از آنان فوت مي کند و نفر چهارم نیز به دلیل اینکه ضربه مغزی شده است و حال وخیمی دارد، از بیمارستان شهدای پاکدشت به بیمارستان لقمان در شهر تهران انتقال داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، این 4 نفر با خودروی سمند از سبزوار عازم تهران بودند که از این تعداد دونفر (پدر و پسر)، یک نفر داماد و نفر دیگر نیز از بستگان آن ها بودند.

 

 فرمانده پلیس راه شریف آباد_گرمسار که درمحل حادثه حاضر بود به خبرنگار ما گفت : به دنبال حادثه برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابرپیاده در اتوبان امام رضا (ع) پاکدشت محدوده ی روستای آلوئک که منجر به واژگونی این پل برروی خودروهای عبوری شدکه متاسفانه در این سانحه سه نفراز هموطنانمان جان خود را از دست دادو 1نفر  نیز به شدت مصدوم شدند.

سرگرد رمضان نریمانی گفت: علت اصلی حادثه در دست بررسی است، ولی بی احتیاطی راننده تریلی برای ما محرز است که در حال حرکت جک باری آن بازشده که درنتیجه ارتفاع پیدامی کند و این اتفاق رخ می دهد.

وی افزود : با تلاش عوامل امدادی پلیس راه ،اداره راهداری و آتش نشانی بعداز حدود 4ساعت مسیرترانزیتی هر دو طرف مشهدبه تهران وبالعکس در حال حاضرباز است و تردد در آن  به صورت روان جریان دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۰۹۲/تعداد_فوتیهای_حادثه_دیشب_پاکدشت_به_۳_نفر_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: