Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@21:01:59 GMT

کلیپی از خلاصه بازی فولاد خوزستان و استقلال در بازی های لیگ برتر خلیج فارس 5 اسفند 96

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۱۵۸/کلیپی_از_خلاصه_بازی_فولاد_خوزستان_و_استقلال_در_بازی_های_لیگ_برتر_خلیج_فارس_۵_اسفند_۹۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

استقلال با یک برد پر گل به استقبال دربی تهران رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در بازی های لیگ برتر خلیج فارس ۵ اسفند ۹۶ که این بازی با برتری پر گل ۴-۱ استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها با یک شروع و پایان طوفانی موفق شدند فولاد خوزستان را در خانه شکست دهند. شاگردان شفر نیمه اول را بسیار خوب شروع کردند و در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو مرتبه موفق به گلزنی شدند. دقایقی بعد زهیوی فولاد را به بازی برگرداند اما شجاعیان با گلزنی خود کار فولاد را دوباره سخت کرد.
نیمه دوم بازی با برتری فولاد آغاز شد اما این برتری نتیجه ای نداشت تا تیام در ثانیه های پایانی گل چهارم استقلال را به ثمر برساند و شکست سنگینی را به حریف تحمیل کند. استقلال حالا با یک برد قاطعانه به استقبال دربی پایتخت می رود.

شرح گل:

۱-۰ (استـقلال):  در دقیقه ۲ بازی مامه تیام پاس عمقی چپاروف را از کنار دستان احسان مرادیان وارد دروازه مرادیان کرد.

۲-۰ (استـقلال): سانتر فوق العاده تیام با ضربه بی نقص چشمی در دقیقه ۷ وارد دروازه فولاد شد تا استقلال شروع فوق العاده ای در این بازی داشته باشد.

۲-۱ (فولاد):  سانتر پیمان شیرزادی با ضربه سر رحیم زهیوی وارد  دروازه استقلال شد.

۳-۱ (استـقلال): در دقیقه ۱۷ ضربه فرشید باقری با پای مرادیان دفع شد اما ضربه برگشتی را داریوش شجاعیان با یک ضربه دقیقه وارد دروازه فولاد کرد.

۴-۱ (استـقلال): فرار جایر انصاری و پاس او به تیام باعث شد او دروازه خالی را در دقیقه ۹۳ باز کند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۱۵۸/کلیپی_از_خلاصه_بازی_فولاد_خوزستان_و_استقلال_در_بازی_های_لیگ_برتر_خلیج_فارس_۵_اسفند_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: