Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:45:04 GMT

کارمندان مجرد همدان در اولویت استفاده از طرح همسان گزینی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۲۶/کارمندان_مجرد_همدان_در_اولویت_استفاده_از_طرح_همسان_گزینی

کارمندان مجرد همدان در اولویت استفاده از طرح همسان گزینی

چند روزی از آغاز طرح همسان گزینی در همدان می گذرد و در مرحله نخست تنها کارمندان مجرد می توانند از این سایت برای همسریابی اینترنتی ایمن استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان،چند روزی از آغاز طرح همسان گزینی در همدان می گذرد. این طرح که تلفیقی از ازدواج سنتی و مدرن است و تنها طرح تأیید شده برای انتخاب همسر به شیوه اینترنتی است از سوی سازمان ورزش و جوانان و سایت تبیان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همدان چهارمین استانی است که در طرح همسان گزینی شرکت می کند و طی آمارهای ارسالی از تهران و اصفهان طرح همسان گزینی در این شهرها موفق بوده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: تنها شیوه همسریابی اینترنتی که دارای مجوز است و همه اطلاعات شخصی فرد در آن محفوظ می ماند طرح همسان گزینی است و خانواده ها باید مراقب باشند به هیچ وجه جوانان از دیگر سایت های همسریابی استفاده نکنند زیرا امکان سو استفاده از اطلاعات وجود دارد و عواقب استفاده از سایت های بدون مجوز بر عهده خود کاربران است.

ربانی مهر ضمن بیان اینکه این طرح در همدان نوپاست و هنوز میزان استقبال از آن قابل پیش بینی نیست بیان داشت: گام اول این طرح در همدان ویژه کارمندان مجرد است و این کارمندان می توانند با مراجعه به سایت hamsan.tebyan.net در این طرح ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: احراز هویت کارمندان و اینکه آیا شخص ثبت نام کرده جزء کارمندان است یا خیر بر عهده رابطینی است که برای این کار پیش بینی شده اند.

ربانی مهر به مخاطبین سایت همسان گزینی اطمینان داد که اطلاعات شخصی آنها تنها در دسترس رابطین ازدواج خواهد بود و هیچ شخص دیگری به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی نخواهد داشت.

وی مزایای این طرح اینترنتی را وجود مشاورانی جهت ارزیابی افراد دانست و اذعان کرد: کارشناسان ما کاربران و جوانان را در امر انتخاب صحیح همراهی می کنند.

به نظر می رسد طرح همسان گزینی بتواند تا حدی در برطرف ساختن شکاف های طبقاتی و اختلافات شدید فرهنگی که در ازدواج های اینترنتی و مجازی گذشته بروز میکرد مؤثر باشد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۲۶/کارمندان_مجرد_همدان_در_اولویت_استفاده_از_طرح_همسان_گزینی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: