Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:54:08 GMT

رنگ آمیزی نقاشی محرم مخصوص کودکان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۲۷۶/رنگ_آمیزی_نقاشی_محرم_مخصوص_کودکان

رنگ آمیزی نقاشی محرم مخصوص کودکان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با شروع ماه محرم و علاقه کودکان برای حضور در هئیت ها و دسته های عزاداری و داشتن طبل و سنج، می توانید با تصویر و داستان متناسب با سن فرزندتان، واقعه عاشورا و کربلا را برای آنها روایت کنید تا بدانند برای چه و برای که این روضه ها برپا می شود.

 با شروع ماه محرم یکی از روش ها برای بیان حادثه عاشورا و چرایی حضور امام حسین (ع) در کربلا و داستان شهادت ایشان و اهل بیت گرامی شان، استفاده از نقاشی برای رنگ آمیزی و توضیح آن می تواند برای کودکان ملموس و قابل فهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا تعدادی نقاشی با موضوع عاشورا و محرم جهت رنگ آمیزی کودکان شما تهیه کرده ایم. والدین عزیز می توانید این تصاویر را چاپ و برای رنگ آمیزی در اختیار فرزندان تان قرار دهید. همچنین می توانید داستان هر تصویر را متناسب با سن کودکتان به او توضیح دهید.

 

بیشتر بخوانید:همراه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در پایان هفته محرمی/روایت توسل مادری چشم انتظار به ابا عبدالله

منبع:گرداوری تبیان

انتهای پیام/

رنگ آمیزی نقاشی محرم مخصوص کودکان

 



منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۲۷۶/رنگ_آمیزی_نقاشی_محرم_مخصوص_کودکان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: