Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:52:22 GMT

از صادرات ۸۲ میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان تا پلمب ۳ فقره تجهیزات شهربازی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۳۰۹/از_صادرات_۸۲_میلیون_دلار_فرش_ماشینی_از_کاشان_تا_پلمب_۳_فقره_تجهیزات_شهربازی

از صادرات ۸۲ میلیون دلار فرش ماشینی از کاشان تا پلمب ۳ فقره تجهیزات شهربازی

رئیس اداره استاندارد کاشان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از دو میلیون و ۷۳۲ هزار متر مربع فرش ماشینی و چهار هزار و ۶۴۶ متر مربع کاشی گرانیتی و لعابی به خارج از کشور صادر شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ استانها کاشان نظرات

غلامحسین بخردی  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان اظهار داشت: شعار امسال روز جهانی استاندارد، استانداردها و چهارمین انقلاب صنعتی نامگذاری شده بود و این در حالی است که امروزه برای بهره گیری بهتر از نیروهای بالقوه در بهبود جامعه استانداردها مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در قرن هجدهم گذار از کار دستی به کار ماشینی و کارخانه ای نیاز به استانداردها را مطرح کرد.

معاون مدیرکل استاندارد استان اصفهان اضافه کرد: واحدهای تولیدی باید با تکیه بر دانش فنی و فن آوری های روز و تولید کالاهای با کیفیت زمینه ساز فروش داخلی و  پیشبردصادرات کالاهای خود باشند.

بخردی با بیان اینکه  واحد های تولیدی منطقه شامل شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل و نطنز افزون بر 1000 واحد است که حدود 580 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است.

رئیس اداره استاندارد کاشان از 407 فقره نتیجه آزمون صادر شده خبر داد و تاکید کرد: 60 فقره صدور پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت، 59 گواهی نامه صادراتی, 91 نمونه تعیین ماهیت نمونه های گمرک ، 6 فقره ابطال و 8 تعلیق پروانه استاندارد داشتهایم.

وی اعلام کرد: از 262 مورد نازل های سوخت ، 68 مورد شهربازی بازرسی به عمل آمده  38 مورد گواهی نامه ایمنی آسانسور صادر شده است و 3 فقره پلمب تجهیزات شهر بازی داشته ایم و همچنین 3 مورد اخطار و 36 مورد اصلاح نازل سوخت در طی این مدت صورت پذیرفته است.

بخردی عنوان کرد: در شش ماهه سال جاری بیش از دو میلیون و 732 هزار متر مربع فرش ماشینی، چهار هزار و 646 متر مربع کاشی گرانیتی و لعابی ، 94 میلیون تن ورق گالوانیزه و میلگرد ساختمانی ، بیش از 35 تن لوله چدنی, 12 هزار و هفتصد دستگاه کولر آبی ، بیش از 86 تن لنت ترمز ،42 دستگاه باسکول ثابت، 103 تن ظروف چینی و آرکوپال،5 هزار و 850 تخته پتو ,69 تن انواع نوشابه، یک هزار و 724 تن مواد شوینده ، 31 تن فرآورده لبنی ، 31 تن سیم مسی,34 تن نخ, 73 تن پی وی سی،بیش از 10 تن سوسیس,بیش از 22 تن ژل آتش‌زا جمعا به ارزش 118 میلیون دلار صادر شده که همه آن ها با نظارت اداره استاندارد کاشان بوده است.

رئیس اداره استاندارد کاشان گفت: شرکت فولاد امیرکبیر کاشان موفق به دریافت تندیس و لوح سازمان ملی استاندارد به عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری و واحدهای تولیدی فرش قیطران و هامون نایزه به عنوان واحدهای تولیدی نمونه استانی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۰۹/از_صادرات_۸۲_میلیون_دلار_فرش_ماشینی_از_کاشان_تا_پلمب_۳_فقره_تجهیزات_شهربازی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: