Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@13:09:19 GMT

بودجه از همان ابتدا دارای مشکلات بسیاری بود/ دلایل رد کلیات لایحه بودجه سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۳۱۰/بودجه_از_همان_ابتدا_دارای_مشکلات_بسیاری_بود_دلایل_رد_کلیات_لایحه_بودجه_سال_۹۷

بودجه از همان ابتدا دارای مشکلات بسیاری بود/ دلایل رد کلیات لایحه بودجه سال ۹۷

حاجی‌بابایی گفت: عدم شفافیت در مصارف و منابع، غیرواقعی بودن منابع، اتکای بودجه به اوراق مشارکت وسیع و گسترده، خلق منابع موهوم، عدم پاسخگویی به نیاز‌های جامعه مانند هدفمندی یارانه‌ها و همچنین عدم تأمین منابع محکم و قابل اعتنا درباره اشتغال را می‌توان از جمله دلایل رد کلیات لایحه بر‌شمرد که اینها از عمده موارد دلایل نمایندگان برای رد لایحه بودجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا حاجی‌بابایی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به رد کلیات لایحه بودجه سال 97 در مجلس و دلایل این امر گفت: درخصوص رد کلیات لایحه بودجه سال 97 باید گفت که نمایندگان فارغ از دیدگاه های سیاسی خود نگاه کاملا کارشناسانه و دقیقی به این موضوع داشتند و به دلایل مختلف اقتصادی اقدام به در کلیات لایحه بودجه سال 97 کردند.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: بودجه از همان روز های ابتدا که به مجلس ارائه شده بود دارای مشکلات بسیاری بود و نظر نمایندگان از همان اول برای رد لایحه بودجه 97 بود چرا که این بودجه دارای مشکلات و ایرادات اساسی است و تصویب آن مشکلات زیادی را برای کشور بوجود می آورد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق در این باره گفت: ایرادات و اشکالات لایحه بودجه 97 به قدری زیاد بود که حتی مصوبات کمیسیون تلفیق نیز نظرات نمایندگان را در خصوص لایحه بودجه دولت جلب نکرد و نمایندگان کلیات لایحه بودجه 97 را رد کردند.

 

حاجی‌بابایی در پایان در خصوص دلایل رد لایحه بودجه 97 در مجلس، عنوان کرد: عدم شفافیت در مصارف و منابع، غیرواقعی بودن منابع، اتکای بودجه به اوراق مشارکت وسیع و گسترده، خلق منابع موهوم، عدم پاسخگویی به نیاز‌های جامعه مانند هدفمندی یارانه‌ها و همچنین عدم تأمین منابع محکم و قابل اعتنا درباره اشتغال را می‌توان از جمله دلایل رد کلیات لایحه بر‌شمرد که اینها از عمده موارد دلایل نمایندگان برای رد لایحه بودجه بوده است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۱۰/بودجه_از_همان_ابتدا_دارای_مشکلات_بسیاری_بود_دلایل_رد_کلیات_لایحه_بودجه_سال_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: