Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:05:01 GMT

مرگ تلخ دختر ۷ ساله پس از دستگیری به همراه خانواده اش در مرز

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۳۳۰/مرگ_تلخ_دختر_۷_ساله_پس_از_دستگیری_به_همراه_خانواده_اش_در_مرز

مرگ تلخ دختر ۷ ساله پس از دستگیری به همراه خانواده اش در مرز

رکنا: یک دختر ۷ ساله اهل گواتمالا بعد از بازداشت توسط مأموران گشت مرزی آمریکا به دلیل عبور از مرز مکزیک به سوی ایالات متحده، بر اثر شوک و کم‌آبی بدن جان سپرد.

به گزارش رکنا، یک دختر ۷ ساله اهل گواتمالا بعد از بازداشت توسط مأموران گشت مرزی آمریکا به دلیل عبور از مرز مکزیک به سوی ایالات متحده، بر اثر شوک و کم‌آبی بدن جان سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از «اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا» گزارش داده این دختر ساعت ۲۲ تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذرماه) همراه با پدرش دستگیر شد. او پدرش جزو ۱۶۳ نفری بودند که در جنوب شهر «لودسبورگ»، واقع در ایالت نیومکزیکو خودشان را تسلیم مأموران آمریکایی کردند.
انتظار می‌رود مرگ این کودک بار دیگر وضعیت سخت مهاجران در بازداشتگاه‌های اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا را دست‌کم برای مدتی در مدار توجه قرار دهد. 
روزنامه واشنگتن‌پست نوشته اسناد اداره گمرک آمریکا نشان می‌دهد این دختر ۷ ساله حدود ۸ ساعت بعد از بازداشت دچار سرگیجه شد. پرسنل پزشکی بعد از معاینه متوجه شدند که دمای او ۱۰۵.۷ درجه است و ظاهراً او به مدت چند روز غذا یا آب مصرف نکرده است.
اداره گمرک آمریکا نام کودک و پدرش را منتشر نکرد. سخنگوی این سازمان، درگذشت این کودک را «صمیمانه» به خانواده‌اش تسلیت گفته است.
دستگیری مهاجران در سال جاری میلادی با افزایش روزافزونی مواجه شده است. ماه نوامبر مأموران گشت مرزی آمریکا ۲۵۱۷۲ نفر را در مرز جنوب غربی آمریکا بازداشت کردند که رقمی بی‌سابقه است. 
دولت آمریکا در روزهای گذشته بیش از ۳۰ نفر از حامیان مهاجران را هم در گذرگاه‌های مرزی آمریکا بازداشت کرده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟ فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد سرباز وظیفه فوت کرد اما 3 نفر را از مرگ نجات داد این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد مرد مشهدی با قفل به جان همسرش افتاد و جسدش را به آتش کشید داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۳۳۰/مرگ_تلخ_دختر_۷_ساله_پس_از_دستگیری_به_همراه_خانواده_اش_در_مرز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: