Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:16:57 GMT

چيدمان درست قاب عکس ها اينگونه بايد باشد+تصاوير

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۰۹/چیدمان_درست_قاب_عکس_ها_اینگونه_باید_باشد_تصاویر

خبرگزاري آريا - استفاده از قاب عکس و همچنين انتخاب درست مدل چيدن قاب عکس روي ديوار اتاق نيز يکي از مهم ترين قسمت هاي تزيين دکوراسيون داخلي منزل حساب مي شود.

چيدمان قاب عکس

 کامل سازي دکوراسيون اتاق فقط به خريد و چيدن مبلمان شيک و رنگ زدن ديوارها خلاصه نمي شود. استفاده از قاب عکس و همچنين انتخاب درست مدل چيدن قاب عکس روي ديوار اتاق نيز يکي از مهم ترين قسمت هاي تزيين دکوراسيون داخلي منزل حساب مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر مواقع تابلو و قاب عکس آخر کار به دکوراسيون منزل اضافه مي شود اما مي توان اين عنصر زيبا را در همان ابتدا نيز در برنامه چيدمان خانه وارد کرد، حتي طوري که ساير لوازم خانه با محوريت قاب عکس يا تابلو نقاشي چيده مي شوند. در چنين دکوراسيون هايي، تمرکز اصلي براي تابلو است و باقي عناصر در جهت ديده شدن اين اثر چيده مي شوند.
خوبي قاب عکس ديواري و تابلو نقاشي هنري اين است که با هر قيمتي مي توان يکي نمونه زيبا از آنها را براي خانه يا محل کار خريداري کرد. برخي از تابلو و قاب عکس براي بيان احساسات دروني خود استفاده مي کنند و برخي ديگر هم فقط براي اينکه به چشم زيبا ديده مي شوند، آنها را خريداري مي کنند. دليلش هر چه که باشد بايد مدلي که انتخاب مي کنيد اندازه ، شکل و تعداد مناسبي داشته و در بهترين مکان قرار گرفته باشد. در شکل هاي زير با تعدادي از بهترين روش هاي مدل چيدن قاب عکس روي ديوار در کنار بهترين مدل هاي قاب عکس و تابلو هنري آشنا خواهيد شد. لطفا تا پايان همراه ما باشيد.

به عقيده بسياري از طراحان بهترين راه براي تزيين دکوراسيون خانه، انتخاب رنگ خنثي مانند سفيد و خاکستري بعنوان تم اصلي براي اتاق هاي اجتماعي خانه مانند نشيمن و پذيرايي است، در ادامه براي افزودن رنگ هاي بيشتر نيز از کوسن هاي رنگارنگ يا قاب عکس و تابلوهاي رنگي شيک و زيبا استفاده مي شود. اتاق نشيمن آورده شده در شکل پايين بخوبي اين ترکيب زيبا و موثر را نشان مي دهد، مبل راحتي مدرن خاکستري ترکيب شده با کوسن هاي رنگارنگ و ديوارهاي سفيد و خنثي، تزيين شده با قاب عکس هاي رنگي کوچک و متعدد درست بالا و وسط مبل راحتي، ظاهري بسيار خواستني را بوجود آورده است.



شکل بعدي مدل چيدن قاب عکس روي ديوار مخصوص قاب عکس هايي با سايزهاي متفاوت است. در اتاق نشيمني که از رنگ هاي خنثي و ديوارهاي سفيد استفاده شده، اضافه کردن رنگ هاي قوي و شاد مانند قرمز، به خوبي با ظاهر دکوراسيون ترکيب مي شود.لازم نيست چيدمان تابلوها حتما مرتب و براساس اندازه باشد حتي نصب رندوم تابلوها کنار هم نيز کافي خواهد بود. ايده جالب ديگر ترکيب رنگ کوسن با رنگ تابلوي نصب شده بروي ديوار در اتاق نشمين يا پذيرايي است. شکل زير مبل و ديوارهاي کرمي بخوبي با تابلوهاي سبز سه تکه و بالشتک هاي بزرگ سبز رنگ تزيين شده است.




رنگ قرمز تابلوي زير خيلي زيبا به دکوراسيون خنثي و البته تاريک اتاق اضافه شده است. از آنجايي که سايز تابلو بزرگ است تکيه دادن آن به ديوار بهترين روش براي بنمايش گذاشتن آن خواهد بود. خصوصا در دکوراسيون هاي مدرن که اين نوع چينش بسيار مد نظر قرار مي گيرد. شگل بعدي يک ايده جذاب را براي دکوراسيون خانه هاي استديو و مدرن نشان مي دهد. ديوار روبروي آشپزخانه و ناهارخوري خيلي زيبا با نوعي نقاشي سياه و سفيد يک کرگدن که از موجودات در حال انقراض کره زمين است، تزيين شده. با اين نقاشي زيبا خانه دار هم نوعي احساس خود را بيان مي کند و هم فضاي خاص و متفکرانه اي در خانه بوجود آورده است.


طرفداران مايکل جکسون پادشاه سبک محبوب پاپ در ايران کم نسيتند، شکل اول چيدمان سه عدد تابلو نقاشي شده با موضوع گذر سني مايکل را نشان مي دهد. براي جوان هاي امروزي عاشق سبک پاپ، نصب چنين تابلوهايي در اتاق نشيمن بسيار جالب بوده و سليقه و احساس دروني آنها را نشان مي دهد. شکل بعدي، تابلو نقاشي بسيار بزرگ و تمام قد، از کف خانه تا سقف را نشان مي دهد که رنگ هاي بسيار شادي به تم نسبتا تاريک اتاق وارد کرده است. شکل سوم براي آنهايي است که دوست دارند از همه جهات توسط گياهان و عناصر طبيعي محاصره شوند. دو عدد تابلو با اندازه و ارتفاع متفاوت، خيلي ساده اما شيک دکوراسيون اتاق نشيمن را متحول کرده است.

بغير از اتاق نشيمن اتاق هاي ديگر خانه مانند اتاق خواب يا اتاق غذاخوري و آشپزخانه نيز مي توانند از وجود قاب هاي عکس به ياد ماندني يا تابلوهاي نقاشي شيک بهره ببرند. شکل هاي زير ايده هايي بسيار جالب براي نوع و مدل چيدن قاب عکس روي ديوار چنين مکان هايي را نشان مي دهد. براي اتاق خواب معمولا بهترين مکان براي نصب تابلو يا بالاي تاج تخت خواب است يا کنار تاج تخت بالاي ميز پاتختي. نصب تابلو يا قاب عکس کنار ميز ناهارخوري خيلي عالي و بنوعي ضروري است، در شکل هاي زير مشاهده مي کنيد که قرار دادن چند عدد تابلو چقدر مي تواند ديزاين اين مکان را شيک و خواستني نشان دهد.











اتاق
اخبار مرتبط:
تزيين کردن قاب عکس با پوسته تخم مرغ +تصاوير
آموزش مرحله اي ساخت قاب عکس کنفي +تصاوير
قاب عکسي متفاوت با مقوا بسازيد +تصاوير
روشهاي انتخاب قاب عکس مناسب و زيبا در دکوراسيون منزل
اصول مهم براي گذاشتن قاب عکس روي ديوار+تصاوير
يک دکوراسيون رويايي و آرام بخش براي اتاق خواب!!
اگر به فکر تغيير دکوراسيون منزل هستيد ، اينجا رو حتما ببينيد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۰۹/چیدمان_درست_قاب_عکس_ها_اینگونه_باید_باشد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: