Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:03:39 GMT

خواننده جوان موسیقی پاپ با مخاطبان در کیش دیدار می‎کند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۴۴/خواننده_جوان_موسیقی_پاپ_با_مخاطبان_در_کیش_دیدار_می_کند

خواننده جوان موسیقی پاپ با مخاطبان در کیش دیدار می‎کند

رکنا: کنسرت محسن ابراهیم زاده روز دوشنبه 16 بهمن ماه ساعت 23:59 در تالار شهر جزیره کیش برگزار می شود.

محسن ابراهیم‌زاده خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین اجرای خود پس از کنسرت رفسنجان با مخاطبانش در جزیره کیش دیدار می کند.

قطعات "دورهمی"، "شبگردی"، "امشب"، "برداشت رفت"، "مگه داریم"، "درد دل"، "غلاف"، "این دل رفت"، "پای ثابتم"، "شب‌های دیوونگی"، "بوی بارون"، "چقدر زود" و "کجایی" از قطعاتی است که محسن ابراهیم زاده در کنسرت رفسجان برای مخاطبان اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ابراهیم زاده از ابتدای فصل زمستان در چندین شهر مختلف ایران کنسرت اجرا کرده است.

ابراهیم زاده در آخرین کنسرت خود روز هشتم بهمن ماه در سالن میثاق رفسنجان میزبان مخاطبان بود.

رضا لمعانی "نوازنده گیتار"، کارن زیاری "کیبورد"، سیاوش کریمی‌نژاد "درامز"، مجید ترکاشوند "ساکسوفون" و فارق آزادیان "تار"، آرمان تیرماهی "گیتاربیس"، حسام متولی "پرکاشن"، امید مولودی "گیتار الکتریک" و فرشید حکیمی "کیبورد" این خواننده را در کسنرت رفسنجان همراهی می کنند.

کنسرت محسن ابراهیم زاده روز دوشنبه 16 بهمن ماه ساعت 23:59 در تالار شهر جزیره کیش برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۴۴/خواننده_جوان_موسیقی_پاپ_با_مخاطبان_در_کیش_دیدار_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: