Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@14:24:42 GMT

سریال «دل» با حضور ساره بیات و محمد رضا گلزار

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۸۲/سریال_دل_با_حضور_ساره_بیات_و_محمد_رضا_گلزار

سریال «دل» با حضور ساره بیات و محمد رضا گلزار

به گزارش پارس نیوز، 

ایرج محمدی اظهار داشت: سریال نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی با پایان نگارش فیلمنامه توسط بابک و میثم کایدان وارد مرحله پیش‌تولید شده است.

به گفته این تهیه‌کننده، این سریال با بازیگری محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و با حضور محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرار است که این هنرمندان در این سریال ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای شهریور ماه کار تولید و فیلمبرداری سریال «دل» آغاز می‌شود که لوکیش‌های این اثر در تهران، شمال و اطراف تهران خواهد بود.

منوچهر هادی پیش از این سریال نمایش خانگی «عاشقانه»‌ را با حضور محمدرضا گلزار و ساره بیات تولید کرده بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته بود.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۸۲/سریال_دل_با_حضور_ساره_بیات_و_محمد_رضا_گلزار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: