Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@07:26:01 GMT

کیک تولد مجری زن در کنار همسرش+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۹۰/کیک_تولد_مجری_زن_در_کنار_همسرش_عکس

کیک تولد مجری زن در کنار همسرش+ عکس

به گزارش پارس نیوز، 

تیتریک، المیرا شریفی مقدم گوینده خبر کشورمان شمع تولد 37 سالگی اش را فوت کرد و جشن تولدش را در کنار همسر و فرزندانش جشن گرفت . المیرا شریفی مقدم 18 خرداد 1360 در تبریز متولد شد.

کیک تولد المیرا شریفی مقدم گوینده خبر

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر شبکه خبر با انتشار پستی در اینستاگرامش از پیامهای تبریک تولدش تشکر کرد و نوشت :سی و هفت سال هم تموم شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی بهترینها برای همه شما.... از پیامهای پرمهرتون بی نهایت ممنونم....

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر و همسرش داوود عابدی

داوود عابدی همسر المیرا شریفی مقدم و گوینده خبر ورزشی شبکه خبر هم با انتشار پستی تولد همسرش را تبریک گفت و نوشت :همسرم تولدت مبارک ، صدساله بشی ..

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر شبکه خبر در سال 79 از طریق آزمون به شبکه خبر راه یافت و سالهاست در این شبکه فعالیت میکند.

این گوینده خبر سال 82 با داوود عابدی گوینده خبر ورزشی شبکه خبر آشنا شد و این آشنایی به ازدواج ختم شد.

این زوج سرشناس گوینده خبر دو فرزند به نام امیر ابوالفضل و امیر ارسلان دارند که متولد سال 89 هستند و تنها 10 ماه با هم اختلاف سنی دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۹۰/کیک_تولد_مجری_زن_در_کنار_همسرش_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: