Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:45:50 GMT

صادرات صنایع دستی خوزستان به دوحه قطر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۴۹۸/صادرات_صنایع_دستی_خوزستان_به_دوحه_قطر

صادرات صنایع دستی خوزستان به دوحه قطر

علی گیم، مدیرعامل شرکت سوسا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انعقاد قرارداد میان شرکت صنایع دستی سوسا با یک شرکت قطری بیان داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان اولین محموله صنایع دستی از استان خوزستان برای عرضه در کشور قطر و شهر دوحه صادر می شود.

وی این محموله را شامل؛ صنایع دستی بومی استان نظیر، کپو، حصیربافی، گلیم، گپه، کیف‎های سنتی، سفال و عبای عربی (بشت) عنوان و اذعان کرد: قرار است این آثار در فروشگاه بزرگ و مخصوص عرضه این آثار که به مناسبت عید فطر افتتاح خواهد شد، به فروش برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیم اظهار داشت: امیدواریم با استقبال از صنایع دستی خوزستان در کشور قطر، زمینه برای ارسال محموله‎های بعدی نیز فراهم شود و شاهد ارائه سفارش محصولات بیش تر از سوی قطری‎ ها باشیم.

انتهای پیام/گ

صنایع دستی خوزستان به قطر صادر می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۴۹۸/صادرات_صنایع_دستی_خوزستان_به_دوحه_قطر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: