Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:33:59 GMT

بودجه دانشگاه شهرکرد به 100 میلیارد تومان رسید + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۳۸۹/بودجه_دانشگاه_شهرکرد_به_۱۰۰_میلیارد_تومان_رسید_تصویر

بودجه دانشگاه شهرکرد به 100 میلیارد تومان رسید + تصویر

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با پیگیری های انجام شده بودجه امسال دانشگاه به مرز 100 میلیارد تومان رسید که بودجه قابل توجه ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، هیئت رئیسه دانشگاه شهرکرد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و فرا رسیدن سال جدید را به ایشان تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان شامحمدی رییس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی دیگر از هیئت رییسه دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و فرارسیدن سال جدید را به ایشان تبریک گفتند.

در این دیدار که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، ابتدا رییس دانشگاه شهرکرد ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، گزارشی از عملکرد دانشگاه شهرکرد در سال قبل ارائه داد و گفت: در سال گذشته، با توجه به شعار آن سال و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خوشبختانه کارهای خوبی در دانشگاه انجام شد.

وی افزود: مرکز شتابدهی نوآوری باهدف آموزش کارآفرینی به جوانان و دانشجویان، مرکز آپا در زمینه IT و مباحث سایبری و همچنین مرکز محاسبات سریع افتتاح شد که در مبحث اشتغال و کارآفرینی مثمر ثمر بودند.

وی در ادامه افزود: یک هکتار کشت گلخانه ای، یک هکتار کشت زعفران و گیاهان دارویی برای اولین بار و همچنین حدود ۲۰ هکتار گل محمدی کاشته شد که علاوه بر تولید، اشتغال زایی و افزایش فضای سبز دانشگاه را در بر داشت.

شایان شامحمدی گفت: در حوزه فعالیت خیرین کلنگ زنی خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد، احداث خوابگاه خیری حاج الیاس رئیسی با ۵۰۰۰ متر مربع زیر بنا و تکمیل ساختمان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را می توان نام برد.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: با پیگیری های انجام شده بودجه امسال دانشگاه به مرز ۱۰۰ میلیارد تومان رسید که بودجه قابل توجه ای است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دانشگاه شهرکرد از لحاظ فرهنگی در سال گذشته میزبان برگزاری نهمین یادواره شهدای گمنام و اولین یادواره شهدای مدافع حرم بود و برنامه های فرهنگی خود را نیز امسال با میزبانی جشنواره قرانی با حضور ۲۴ دانشگاه از مناطق۵ و۶ و۱۰کشور با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجو در زمینه حفظ و قرائت قران در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه آغاز می کند.

شامحمدی در پایان سخنان خود نتیجه و ثمره تمام فعالیت ها در سال گذشته را صعود۴ پله ای دانشگاه شهرکرد و قرارگرفتن در رتبه ۲۶ دانشگاههای جامع کشوردانست.

در این دیدار همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن خوش آمد گویی به هیات رییسه دانشگاه شهرکرد و تبریک سال نو و ایام نورانی ماه رجب گفت: انتظاری که اسلام و نظام اسلامی از دانشگاه دارد، این است که خانواده ای که جوان خود را به این مجموعه می سپارد، کاملا احساس کند که جوانش را به محیطی سپرده است که آن محیط، آن فرزند را به گونه ای پرورش می دهد که اسلام می خواهد و آن جوان نیز خیالش راحت است که پا در محیطی می گذارد که اسلام در آن محیط زنده است و مهمترین انتظار از دانشگاه این است که به سهم خود در جهت زنده نگه داشتن اسلام و نشان دادن سیمای واقعی اسلام در جامعه تلاش کند.

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۸۹/بودجه_دانشگاه_شهرکرد_به_۱۰۰_میلیارد_تومان_رسید_تصویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: