Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:07:14 GMT

اشتغال در شهرستان زنجان رو به رشد است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۴۷۲/اشتغال_در_شهرستان_زنجان_رو_به_رشد_است

اشتغال در شهرستان زنجان رو به رشد است

زنجان- فرماندار زنجان به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو گفت: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانهای استان بد نیست و رو به رشد است.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانها بدنیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:در کل در بحث اشتغال مشکل داریم ولی با تدابیر مهم استاندار مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان رفع شد.

فرماندار زنجان گفت: شرکت ایران ترانسفو و روغن نباتی جهان که دچار مشکلاتی شده بودند و مدیریت شرکت روغن نباتی بسیاری از کار گران خود را تعدیل کرده بود با درایت استاندار مشکل این واحد حل شد واشتغال در این واحد به ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

بیات تاکید کرد: در شهرستان زنجان ظرفیت های بالقوه و بالفعل داریم که از آن استفاده نکردیم که با استفاده از این ظرفیت ها روند روبه رشد در زمینه اشتغال در سطح شهرستان زنجان ایجاد شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ایجاد اشتغال در زنجان نیاز به جذب سرمایه گذار دارد ، تصریح کرد: سرمایه گذاری در زنجاننیاز به همدلی و همراهی داردولی در برخی از موارد کار شناس برخورد مناسبی با سرمایه گذاران ندارند.

بیات با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در استان زنجان نیاز به آموزش دارد تا برخورد با سرمایه گذار درست باشد، گفت: جذب سرمایه گذار در استان نباز به یک سری زیر ساختهایی دارد که باید این مهم در استان به خوبی فراهم شود تا اشتغال توسعه یابد.

فرماندار زنجان ابراز کرد:متاسفانه برخورد خوبیدر زنجانبا سرمایه گذاران نمی شود واین امر باعث دلزدگی سرمایه گذاران می شود و اگر می خوایم اشتغال در زنجان توسعه یابد باید رفتار درستی با سرمایه گذار داشته باشیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۴۷۲/اشتغال_در_شهرستان_زنجان_رو_به_رشد_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: