Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-26@12:35:45 GMT

داماد روحانی معاون وزير صنعت شد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۴۸۲/داماد_روحانی_معاون_وزیر_صنعت_شد

داماد روحانی معاون وزير صنعت شد!



کامبیز مهدی‌زاده كه سال گذشته داماد رييس جمهور شد، چندي پيش به عنوان "دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی" معاونت علمي رييس جمهور شد و حالا خبر رسيده كه او طي حكمي از سوي وزير صمت، بعنوان معاون وزير صمت و رييس سازمان زمين شناسي منصوب شده است.

به گزارش انتخاب، بر اساس حکم وزیر صنعت، کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده تا پيش از اينكه داماد روحاني شود، فاقد سابقه جدي اجرايي بود و به گفته خودش "جایزه اختراعات در مسابقات بین المللی اختراعات" را به دست آورده بود.

مهدی زاده متولد سال 1364 در اهر است و هم اکنون در حال تحصیل رشته مهندسی نفت در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد است. وی مشاور فدراسیون تکواندو، فرماندار کرج و شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی بوده است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۴۸۲/داماد_روحانی_معاون_وزیر_صنعت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: