Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:24:01 GMT

سرپرست راهداری کرمانشاه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۴۹۶/سرپرست_راهداری_کرمانشاه_منصوب_شد

سرپرست راهداری کرمانشاه منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، حیدر مطاعی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در ایین تودیع و معارفه مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با قدردانی از زحمات مهندس خسروانی مدیر اسبق اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، از اقدامات وی را در ۷ سال گذشته قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سالاری معاون امور عمرانی استانداری هم با اشاره به جایگاه رانندگان در جابجایی بار و مسافر ، از نقش بسزای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای در امدادرسانی در بلایای طبیعی به ویژه زلزله اخیرکرمانشاه قدردانی کرد.

بهمن خسروانی مدیر اسبق اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هم به تشریح عملکرد دوران مدیریت خود پرداخت و با تقدیر از همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه ، انجمن ها و تشکل های صنفی، به خدمات دهی شایسته به زائرین اربعین حسینی و امدادرسانی عوامل راهداری در سانحه زلزله اخیر کرمانشاه اشاره نمود.

مهندس فریبرز کرمی هم با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته مجموعه، اظهار داشت: مدیرانی استانی باید بیش از پیش به جایگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه داشته باشند ضمن اینکه این دو بخش برای خدمات دهی روان و شایسته به کاربران جاده ای لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین بر تامین اعتبار کافی برای تقویت زیرساخت های راهداری و حمل و نقلی فصلی نو در صنعت حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد.

گفتنی است در این آیین با حکمی از سوی حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، فریبرز کرمی به عنوان مدیر کل جدید اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان منصوب و از تلاش‌های مهندس بهمن خسروانی مدیر کل پیشین این اداره کل تشکر و قدردانی شد.

کد خبر 4365367

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۴۹۶/سرپرست_راهداری_کرمانشاه_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: