Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@00:14:08 GMT

«رفیق مردم» با حضور «تقی آزاد ارمکی» و «علی ربیعی» روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۱۸/رفیق_مردم_با_حضور_تقی_آزاد_ارمکی_و_علی_ربیعی_روی_آنتن_می_رود

به گزارش ایلنا، در این برنامه تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و  علی ربیعی، جامعه‌شناس و وزیر سایق کار و رفاه اجتماعی درباره این بحث به تبادل نظر می‌پردازند که چرا در سال‌های اخیر شاهد کم‌توجهی به اصل مدارا با مردم و مواسات با آن‌ها از سوی برخی کارگزاران نظام هستیم؟ چرا گاهی بین مردم و حکمرانان یک نوع فاصله احساسی و ادراکی به وجود می‌آید؟ و  پیوست اجتماعی سیاست‌ها و اقدامات حکمرانان چه باید باشد که این فاصله را کاهش دهد یا از بین ببرد؟

«این.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ج.ا» به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی، امشب ۱۸ آذر، ساعت ۲۱ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۱۸/رفیق_مردم_با_حضور_تقی_آزاد_ارمکی_و_علی_ربیعی_روی_آنتن_می_رود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: