Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:57:38 GMT

خلیل زاده: هواداران ما به ما نمی گویند بی غیرت!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۴۳/خلیل_زاده_هواداران_ما_به_ما_نمی_گویند_بی_غیرت

خلیل زاده: هواداران ما به ما نمی گویند بی غیرت!

شجاع خلیل زاده می گوید ما کمتر پول و بازیکنا گرفته ایم اما سرمان در کار خودمان است و هوادارانمان هم به ما نمی گویند بی غیرت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازیکن جدید بیاید خیلی فرق می کند، می توانیم نفس تازه کنیم و می توانیم بازیکنان جابجا شود و تیم انرژی بگیرد و موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص هجمه دیگر تیم ها به پرسپولیس هم گفت: ما اصلا صحبتی با تیم های رقیب نداریم، با بازیکنان رقیب هیچ صحبتی نداریم چون همه دوست هستیم، بحث من این است که سرشان در تیم خودشان باشد، با تیم خودشان کار داشته باشند، مگر پرسپولیس با استقلال کاری دارد؟ با فوتبالتان با هواداران صحبت کنید، نه این که بخواهید بگویید داور فلان کار را کرده که خودتان را از زیر فشار هواداران بردارید نه اینطوری کار نکنید و با فوتبالتان حرف بزنید دل هوادارتان را شاد کنید. منم می توانم بگویم داور باید امروز 2 نفر را اخراج می کرد، پایم انقدر ورم کرده است.

 

وی افزود: گل علیپور سالم بود، الان ما بگوییم داور مقصر است؟ نه با فوتبالتان نتیجه بگیرید با فوتبالتان با این هوادارانتان که در سرما و گرما می آیند نتیجه بگیرید. من هم می توانم بگویم ما با داوری اینجای جدول هستیم، باید 10 امتیاز بیشتر می گرفتیم! خب اینطوری که درست نیست که! الان هواداران به به چه چه کنند؟ شما ببرید، بیشتر از ما بازیکن خریدید، 17 بازیکن گرفتید، سه برابر ما خرج کردید، 2 برابر بیشتر از ما به بازیکنان دادید، بازهم ما هیچ حرفی نمی زنیم، سرمان در کار خودمان است، برای تیممان جان می دهیم تا آخرین لحظه برای قهرمانی پرسپولیس می جنگیم، هواداران بالا سرمان است می بینند بازیکنانشان تلاش می کنند یا نه، هواداران نمی آیند به ما بگویند بی غیرت، می گویند با غیرت!

 

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۴۳/خلیل_زاده_هواداران_ما_به_ما_نمی_گویند_بی_غیرت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: