Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@16:50:23 GMT

لاک‌پشت سواری عجیب یک مار زنگی! +عکس

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۵۰/لاک_پشت_سواری_عجیب_یک_مار_زنگی_عکس

لاک‌پشت سواری عجیب یک مار زنگی! +عکس

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که یک مار زنگی را در حال لاک‌پشت‌سواری نشان می‌دهد. آفتاب‌‌نیوز : این ویدئو که توسط یک گردشگر در Pima County آریزونا ضبط شده است؛ یک لاک پشت بیابانی را در حالی نشان می‌دهد که یک مارزنگی خطرناک را حمل می‌کند.

به گزرش تسنیم، بر اساس گزارش اسپوتنیک، مشخص نیست که چرا مار روی لاک‌پشت سوار شده و چرا لاک‌پشت این کار را برای مار انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه مشخص است این است که لاک‌پشت بدون کوچکترین ترسی از اینکه یکی از سمی‌ترین مارهای جهان را روی لاکش سوار کرده به خود راه نمی‌دهد و به آرامی به راه خود ادامه می‌دهد.

انشار این ویدئو در فضای مجازی واکنش‌های جالبی از سوی کاربران به دنبال داشته است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۵۰/لاک_پشت_سواری_عجیب_یک_مار_زنگی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: