Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@11:03:24 GMT

لاک‌پشت سواري يک مار زنگي+فيلم

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۵۱/لاک_پشت_سواری_یک_مار_زنگی_فیلم

لاک‌پشت سواري يک مار زنگي+فيلم

خبرگزاري آريا - ويدئويي در فضاي مجازي منتشر شده است که يک مار زنگي را در حال لاک‌پشت‌سواري نشان مي‌دهد. به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، اين ويدئو که توسط يک گردشگر در Pima County آريزونا ضبط شده است؛ يک لاک پشت بياباني را در حالي نشان مي‌دهد که يک مارزنگي خطرناک را حمل مي‌کند.
بر اساس گزارش اسپوتنيک، مشخص نيست که چرا مار روي لاک‌پشت سوار شده و چرا لاک‌پشت اين کار را براي مار انجام مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين ببينيد:زنده بيرون‌آمدن يک مار از دهان يک مار ديگر+فيلم
آنچه مشخص است اين است که لاک‌پشت بدون کوچکترين ترسي از اينکه يکي از سمي‌ترين مارهاي جهان را روي لاکش سوار کرده به خود راه نمي‌دهد و به آرامي به راه خود ادامه مي‌دهد.
انشار اين ويدئو در فضاي مجازي واکنش‌هاي جالبي از سوي کاربران به دنبال داشته است.

ويدئو اول

ويدئو دوم
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۵۱/لاک_پشت_سواری_یک_مار_زنگی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: