Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:15:28 GMT

گریم متفاوت هادی حجازی‌فر در «شاه کش»

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۵۹/گریم_متفاوت_هادی_حجازی_فر_در_شاه_کش

گریم متفاوت هادی حجازی‌فر در «شاه کش»

بازیگر نقش فیلم های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیم روز» با یک گریم کاملا متفاوت به سینما می آید.

به گزارش ایمنا، هادی حجازی فر که پیش از این او را در نقش پاسدار احمد متوسلیان دیده ایم با یک چهره متفاوت در «شاه کش» حضور پیدا کرده است. او بازیگر سینما و کارگردان تئاتر و اهل ایران متولد شهر خوی است و فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش عروسکی از دانشکدهٔ هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و بازیگری را در دورهٔ دانشجویی اش، با فیلم «مزرعه پدری» رسول ملاقلی‌پور آغاز کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی فر بازیگر تازه کار و گزیده کاری است که حضورش در فیلم های خانه پدری، ایستاده در غبار، ماجرای نیم روز، به وقت شام و دارکوب از استعداد و توانایی های او خبر می دهد، در پروژه «شاه کش» وحید امیر خانی هم حضور دارد.  

او که در حال حاضر فیلم «به وقت شام»، «دارکوب» و «شاه کش» را در لیست انتظار جشنواره فجر دارد به نظر می رسد در جشنواره فجر امسال در دسته باریگران پر کار جای بگیرد./

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۵۹/گریم_متفاوت_هادی_حجازی_فر_در_شاه_کش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: