Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:47:49 GMT

جانشین‌پروری در اولویت ورزش استان زنجان باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۹۳/جانشین_پروری_در_اولویت_ورزش_استان_زنجان_باشد

جانشین‌پروری در اولویت ورزش استان زنجان باشد

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: جانشین‌پروری باید در اولویت ورزش استان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا یوسفی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم استقبال از مسعود خان‌احمدلو دارنده مدال طلای رقابت‌های جودوی کارگران جهان در مجموعه ورزشی کارگران زنجان با بیان اینکه جانشین‌پروری یکی از ضرورت‌های امروز ورزش به‌شمار می‌رود، افزود: اگر این مهم مورد توجه متولیان ورزش قرار نگیرد، کسب موفقیت‌ها در این عرصه مقطعی و زودگذر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جودو یکی از رشته‌های ورزشی موفق در استان است که علی‌رغم کمبود امکانات توانسته است به موفقیت‌های خوبی دست یابد، تصریح کرد: بی‌شک افتخاری که مسعود خان‌احمدلو در رقابت‌های جهانی لتونی به دست آورد، حاصل تلاش و ممارست این ورزشکار ارزنده زنجانی و نیز صبر و شکیبایی خانواده این ورزشکار بوده که باعث کسب چنین موفقیتی برای ورزش استان شده است.

یوسفی با یادآوری اینکه فعالیت جودو در شهرهایی چون زنجان، قیدار و ابهر باید به همه استان تسری پیدا کند، اظهار کرد: جودوی زنجان جزو رشته‌هایی است که می‌تواند به جایگاهی بالاتر از آنچه که امروز به آن دست یافته است، برسد، لذا معتقدیم حمایت‌ها از این رشته جذاب باید تداوم داشته باشد چرا که ورزش استان به استعدادهایی چون خان‌احمدلو نیاز دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان در ادامه به تاثیرات انکارناپذیر ورزش در حوزه کار اشاره و با بیان اینکه با ورزش می‌توان خسارات و حوادث ناشی از کار را تا حدود زیادی کاهش داد، خاطرنشان کرد: وجود زیرساخت‌های ورزشی، یکی از مهم‌ترین ابزار برای دست‌یابی به موفقیت در این عرصه است، لذا معتقدیم با توجه به وجود سالن اختصاصی جودو در زنجان به‌عنوان یک زیرساخت مهم، می‌توان با حمایت از این رشته، شاهد تکرار موفقیت‌هایی که امروز شاهد آن بودیم، بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۹۳/جانشین_پروری_در_اولویت_ورزش_استان_زنجان_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: