Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@09:26:53 GMT

فردا آغاز مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی کشور در فرح آباد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۳۸۰/فردا_آغاز_مرحله_دوم_مسابقات_فوتبال_ساحلی_کشور_در_فرح_آباد

فردا آغاز مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی کشور در فرح آباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله دوم گروه الف. مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور با حضور دو نماینده مازندران در ساحل فرح آباد ساری آغاز خواهد شد.

در این گروه تیم‌های مقاومت نوروزی چلیچه از استان چهارمحال و بختیاری، منتخب خراسان جنوبی و تیم‌های شهدا بابلسر و شهروند فرح آباد از استان مازندران به صورت دوره‌ای در مدت سه روز از چهارشنبه نهم تا جمعه یازدهم آبان ماه به دیدار هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم برتر گروه الف. به همراه دو تیم برتر گروه ب. مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور مرحله نهایی رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد.

دهیاری ملاباشی از یزد، سبحان تیران از اصفهان، پاس گناوه از بوشهر، و طوفان دهروئیه سیریک از هرمزگان، تیم‌های حاضر در گروه ب. مسابقات زیرگروه فوتبال ساحلی کشور هستند که از ۹ تا ۱۱ آبان در ملاباشی یزد باهم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور در فرح آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۳۸۰/فردا_آغاز_مرحله_دوم_مسابقات_فوتبال_ساحلی_کشور_در_فرح_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: