Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:28:10 GMT

ایمان رحیم پور قهرمان جهان پروش اندام به قتل رسید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۱۲/ایمان_رحیم_پور_قهرمان_جهان_پروش_اندام_به_قتل_رسید_عکس

ایمان رحیم پور قهرمان جهان پروش اندام به قتل رسید+ عکس

قهرمان پرورش اندام جهان و آسیا در شهرستان نجف آباد به قتل رسید.

ایمان رحیم پور قهرمان جهان، آسیا و ملی پوش اسبق تیم ملی پروش اندام جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در اطراف شهرستان نجف آباد اصفهان به قتل Murder رسید.

هنوز خبری از چگونگی این حادثه در دست نیست.

خبر در حال تکمیل... خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصادف شدید خبرنگار معروف تلویزیون +عکس درگیری شدید مسافران با خدمه هواپیما به خاطر بوی شدید نامطبوع چرا بیل گیتس شیشه حاوی مدفوع در دست گرفت؟/ عکس علی قبل از بریدن سر رضوان برایش خوراکی و شیرینی خرید! +عکس شناسایی اولین سفیه آدم فضایی ها + عکس حمله شنیع به سنگ قبر وحید مرادی در بهشت زهرای تهران + فیلم زنده به گور شدن۶ بوشهری در ریزش مغازه ! + عکس عملیات گیر افتادن الناز شارکردوست در برف جاده چالوس +عکس عجیب‌ترین عنکبوت دنیا با سری شبیه سگ +عکس حقایقی دردناک از یک قبرستان +تصاویر فیلمبرداری مخفی از حریم زن و مرد مستاجر در خانه مبله! مرد منحرف چه بلایی سر دختر 8 ماهه آورد! / مادر چه نقشی داشت؟!+عکس تجاوز به فرزانه در اتاق پرو ! + جزییات زندگی دردناک دختر ۶ ساله ایرانی در گاوداری متروکه! + عکس عکس های قبل و بعد روستایی که علی دایی در سرپل ذهاب می سازد!+ جزییات حمله خونین پلنگ گرسنه در شهرستان بشاگرد عکسی جنجالی از جابجا کردن دانش آموز اهوازی توسط پدربزرگش در شهر پر از آب بی حیایی معلم با دانش آموز دختر در سوریه ! 11 ماه زندان برای دو پلیس خطاکار + فیلم انار را بپزید معجزه می شود! + نحوه پختن این راننده اتوبوس را با بازی رایانه‌ای اشتباه گرفت + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۱۲/ایمان_رحیم_پور_قهرمان_جهان_پروش_اندام_به_قتل_رسید_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: