Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@12:06:18 GMT

10 کیلوگرم مرفین در مهاباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۲۰/۱۰_کیلوگرم_مرفین_در_مهاباد_کشف_شد

10 کیلوگرم مرفین در مهاباد کشف شد

سرهنگ رضا ظهیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی مهاباد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و پس از فرار رانندگان، 2 سرنشین آن را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 10 کیلوگرم مواد مخدر که به صورت ماهرانه در بسته های زغال داخل ماشین جاسازی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از کشف 24 بال سهره خبر داد و افزود: در این ارتباط نیز 2 نفر قاچاقچی پرنده دستگیر و خودرو متخلفان توقیف شد.
به گزارش ایرنا امسال بیش از هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر در مهاباد کشف و ضبط شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت و سه کلانتری در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9903/3093/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۲۰/۱۰_کیلوگرم_مرفین_در_مهاباد_کشف_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: