Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:00:26 GMT

کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۲۵/کشف_مواد_مخدر_در_چهارمحال_و_بختیاری_افزایش_یافت

کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

شهرکرد - فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری در سالجاری افزایش یافت.

غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری در سالجاری افزایش یافت، اظهار داشت: کشف مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری بیش از ۶۵ درصد در سطح استان چهارمحال و بختیاری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کشف ۱۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تاکنون در سالجاری یک هزار و ۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری کشف شده است.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی در محور های استان، کشف مواد مخدر در این استان افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جلوگیری از ورود مواد مخدر به سطح استان نقش مهمی در مقابله با اعتیاد در سطح استان دارد.

 انهدام ۱۸ باند توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین این میزان مواد مخدر در جاده های این استان از خودرو قاچاقچیان کشف شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۸ باند قچاق و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر در سطح استان یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی به شمار می رود، ادامه داد: اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر در سطح استان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و مقابله با مواد مخدر در این استان تشدید شده است ...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۲۵/کشف_مواد_مخدر_در_چهارمحال_و_بختیاری_افزایش_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: