Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:14:37 GMT

دوربین مداربسته، چهره سارق خودرو را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۳۳/دوربین_مداربسته_چهره_سارق_خودرو_را_لو_داد

دوربین مداربسته، چهره سارق خودرو را لو داد

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق خودرو، اظهار داشت: این متهم پس از سرقت خودرو قطعات آن را باز کرده و به مالخران می فروخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ "محمد قربان منصوری"، در تشریح این خبر گفت: نیمه شب گذشته طی اعلام خبری از سوی مرکز پیام این کلانتری به ماموران گشت انتظامی مبنی بر سرقت خودرو در خیابان ۱۳۵ ، ماموران به محل اعزام شدند که فردی به آنها مراجعه و اظهار داشت خودروی سواری اش، را کنار منزل پارک کرده بوده که متوجه سرقت آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی ماموران مشخص شد که ساختمان های اطراف محل سرقت به دوربین مداربسته مجهز است که بر این اساس با هماهنگی از سوی مقام قضایی فیلم های ضبط شده دوربین ها مورد بازبینی قرار گرفت که طی آن چهره سارق به دست آمده و در بررسی های بعدب مشخص شد که این سارق سابقه دار است.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی پاتوق این متهم در خیابان "درختی" شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و برای بررسی به کلانتری منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف و اذعان داشت که پس از سرقت خودرو، قطعاتش را ربوده و خودرو را در خیابان ۱۹۶ رها کرده است که با حضور ماموران در محل مذکور خودرو، کشف و به مالکش بازپس داده شد و متهم نیز با شکایت مالباخته به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ منصوری، تصریح کرد: در ادامه با راهنمایی های متهم، یک مالخر اموال مسروقه نیز که همدست وی بود، شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از خودرو و مخفیگاه وی، اموال مسروقه، از جمله یک دستگاه ضبط خودرو، ۲ پنل ضبط، یک دستگاه آمپیلی، پنج دسته کلید خودروهای مختلف، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی لباس و تعداد زیادی آچار کشف شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۳۳/دوربین_مداربسته_چهره_سارق_خودرو_را_لو_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: