Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-18@23:01:45 GMT

مسابقات بین‌المللی قرآن به طور زنده از رادیو قرآن پخش می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۴۸/مسابقات_بین_المللی_قرآن_به_طور_زنده_از_رادیو_قرآن_پخش_می_شود

مسابقات بین‌المللی قرآن به طور زنده از رادیو قرآن پخش می شود

سرویس دین و اندیشه پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


 سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و آیین افتتاحیه و اختتامیه  به شکل  زنده از شبکه رادیویی قرآن جمهوری اسلامی  پخش می‌شود.

به گزارش بی‌باک، سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و آیین افتتاحیه واختتامیه به شکل زنده از شبکه رادیویی قرآن جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته وهمکاری شایسته مدیران شبکه رادیویی قرآن ؛ سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از ۳۰ فروردین‌ماه تا ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری هر روز صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳بسته به برنامه تلاوت ها وپخش وبعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به طور زنده از محل مصلای امام خمینی(ره) تهران پخش می‌شود.

همچنین، شبکه رادیویی قرآن طی برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم این مسابقات را به همراه برنامه اغازین آن به صورت زنده پخش می‌کند. همچنین، برنامه‌های صبح این مسابقات نیز از سوی رادیو قرآن به صورت تولیدی ضبط و پخش خواهد شد.

شبکه رادیویی قرآن همچنین، نمایندگی سایر استان‌های کشور در پوشش خبری مسابقات را نیز بر عهده دارد و سایر استان‌های کشور جهت پوشش خبری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران می‌توانند با رادیو قرآن ارتباط برقرار کنند.

همچنین، برنامه زنده شبکه رادیویی قرآن در ایام مسابقات به تهیه‌کنندگی، مسعودرضا خالقی، کارگردانی تیمور کوشکی، اجرای مهدی صفری و کارشناسی نصرت‌الله عارف حسینی از این شبکه پخش خواهد شد. همچنین برنامه های آیین افتتاحیه واختتامیه مسابقات به طور کامل و زنده پخش خواهد شد


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۴۸/مسابقات_بین_المللی_قرآن_به_طور_زنده_از_رادیو_قرآن_پخش_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: