Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:39:10 GMT

ظاهر نسخه اندرويد اپليکيشن وان درايو دست خوش تغييرات گوناگوني شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۸۶/ظاهر_نسخه_اندروید_اپلیکیشن_وان_درایو_دست_خوش_تغییرات_گوناگونی_شد

ظاهر نسخه اندرويد اپليکيشن وان درايو دست خوش تغييرات گوناگوني شد

خبرگزاري آريا - آپديت جديد OneDrive شايد نخستين بروزرساني بزرگ اين اپليکيشن نباشد ولي بعد از مدت ها، ظاهر نسخه اندرويد ساخته مايکروسافت را دستخوش تغييراتي مي کند. اگر اپ وان درايور خود را به ورژن 5.1 آپديت کرده ايد، احتمالا بزرگترين تغيير ظاهري که متوجه شده ايد حذف منوي همبرگر [منويي با آيکون سه خط] بوده است
حالا تمام بخش هايي که مي خواهيد بالاي صفحه حضور داشته و با يک کليک کمتر مي توانيد به محتويات بخش هاي Shared ،Recent و Shared دسترسي پيدا کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين تغييرات قسمت Me نيز باعث شده اند تا کاربران بتوانند نوتيفيکيشن ها، محتويات آفلاين و اطلاعات اکانت شان را چک کنند.

مايکروسافت در ادامه انتشار آپديت هاي بزرگ براي اپليکيشن هاي موبايلش، موفق شده در بروزرساني جديد وان درايو اين اپليکيشن را کاربر-دوستانه تر کند تا راحت تر و سريع تر بتوانيد به محتويات دسترسي پيدا کنيد. همچنان مشخص نيست که اين تغييرات چه زماني به ورژن iOS اپ مي آيند.
براي اطلاعات بيشتر، وان درايو سرويسي است که به کاربران امکان آپلود فايل ها و همگام سازي آن ها در يک فضاي ابري را مي دهد. اين اپليکيشن با بيش از 100 ميليون کاربر اندرويدي، يکي از بزرگترين رقيباي گوگل درايو به حساب مي آيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۸۶/ظاهر_نسخه_اندروید_اپلیکیشن_وان_درایو_دست_خوش_تغییرات_گوناگونی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: