Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@15:36:23 GMT

انتقال بزرگترین طرح تولید اتیلن مرکز ایران به عسلویه

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۵۱۲/انتقال_بزرگترین_طرح_تولید_اتیلن_مرکز_ایران_به_عسلویه

انتقال بزرگترین طرح تولید اتیلن مرکز ایران به عسلویه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد کمری مدیرعامل پتروشیمی فیروزآباد با اشاره به انتقال طرح تولید اتیلن مرکز ایران به عسلویه به عنوان تامین‌کننده خط اتیلن مرکز به سواحل خلیج فارس در عسلویه گفت: با انتقالطرح تولید اتیلن مرکز ایران به عسلویه مشکل تامین آب رفع شده و این طرح در کنار استحصال اتان پارسیان در عسلویه ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره جابه جایی و انتقال طرح پتروشیمی فیروزآباد به سواحل خلیج فارس، بیان کرد: موضوع آب به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست.

کمری با بیان اینکه اینکه یکی از خطوط قرمز در صنعت، به ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی تامین آب است، افزود: ۱۲ میلیون متر مکعب آب برای کشاورزی و توسعه دامپروری منطقه فیروزآباد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی فیروزآباد تصریح کرد: با ایجاد یک واحد پایین دستی پتروشیمی علاوه بر ایجاد اشتغال در فیروز آباد، در واحد عسلویه نیز حداکثر نیرو‌ها از مردم فیروز آباد خواهند بود.

انتهای پیام/ت


انتقال طرح تولید اتیلن مرکز ایران به عسلویه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۵۱۲/انتقال_بزرگترین_طرح_تولید_اتیلن_مرکز_ایران_به_عسلویه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: