Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@09:26:57 GMT

احداث کارخانه فرآوری طلا در خوسف منوط به تامین زیرساخت ها+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۹۹۱/احداث_کارخانه_فرآوری_طلا_در_خوسف_منوط_به_تامین_زیرساخت_ها_فیلم

‍‍‍‍‍‍

کارخانه فرآوری طلا در صورت تامین زیرساختها در کنار معدن شادان شهرستان خوسف ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعامل معدن طلای شادان خوسف گفت: ذخیره طلای این معدن 30 میلیون تن است که تا کنون 18 میلیارد تومان صرف هزینه های اکتشاف،حفاری و استخراج شده است.
آرش گورابجیری با بیان اینکه بدون تامین زیرساختها، ساخت کارخانه فراوری طلا صرفه اقتصادی کمی دارد افزود: آب، برق، آسفالت جاده و گاز مهمترین زیرساختهای مورد نیاز است که در صورت تامین آنها قول می دهم کارخانه فرآوری ظرف 16 ماه به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارخانه فراوری طلا با مشارکت 85 درصدی سرمایه گذار چینی ساخته می شود و با بهره برداری آن سالانه هزار و 400 کیلوگرم شمش طلا تولید می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی هم از شرکتهای توزیع برق، آب منطقه ای، ادارات کل راه و شهرسازی، محیط زیست و منابع طبیعی خواست تمام توان خود را برای تامین زیر ساختهای برق، آب، جاده و گازرسانی به معدن طلای شادان به کار گیرند.
خانم سرفرازی افزود: اولویت دولت، تامین زیرساختها برای رونق معادن و صنایع است و بسترهای لازم را در این زمینه فراهم می کنیم.
معدن طلای شادان اولین معدن طلای خراسان جنوبی است که با مشارکت بخش خصوصی صاحب کارخانه فرآوری طلا می شود.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۹۹۱/احداث_کارخانه_فرآوری_طلا_در_خوسف_منوط_به_تامین_زیرساخت_ها_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: