Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:43:55 GMT

۲۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان خوسف بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۹۹۲/۲۲_هزار_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_شهرستان_خوسف_بازدید_کردند

۲۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان خوسف بازدید کردند

بیرجند- مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از جادذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

علی صالحی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، ۲۲ هزار و ۳۸۱ نفر از جادذبه های گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین میزان بازدید کننده با تعداد بیش از پنج هزار نفر مربوط به بافت تاریخی شهرستان خوسف بوده است.

صالحی اظهار کرد: همچنین طی ایام نوروزی، بیش از شش هزار مسافر در این شهرستان اسکان یافته اند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوسف بیان کرد: برگزاری تور خوسف گردی و فروش محصولات بومی از جمله برنامه های این ایان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین هنرهایی مانند حوله بافی، جاجیم بافی و سفال گری به طور زنده برای گردشگران و مسافران اجرایی می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۹۹۲/۲۲_هزار_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_شهرستان_خوسف_بازدید_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: