Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:25:41 GMT

فرصت نهایی شرکت در آزمون زبان وزارت بهداشت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۴۶/فرصت_نهایی_شرکت_در_آزمون_زبان_وزارت_بهداشت_اعلام_شد

فرصت نهایی شرکت در آزمون زبان وزارت بهداشت اعلام شد

رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، گفت: سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی برای ثبت نام در آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) از قبل از تعطیلات عید باز شده است و داوطلبان شرکت در این آزمون در صورت تکمیل نشدن ظرفیت ثبت نام،‌ می توانند تا یک هفته قبل از آزمون (31 فروردین) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در گفت و گو با ایسنابا اشاره به اینکه ظرفیت شرکت در آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) برای شهر تهران تکمیل شده است و داوطلبان شرکت در آزمونامکان ثبت نام برای شهر تهران را ندارند گفت: سایت ثبت نام برای شهر های اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد همچنان باز است و در صورت عدم تکمیل ظرفیت داوطلبان می توانند تا یک هفته قبل از آزمونبا مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.irنسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی ادامه داد: آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) در تاریخ 31 فروردین 96 برگزار خواهد شد و داوطلبان شرکت در آزمون ph.dدر صورت نداشتن مدرک زبان میتوانند با شرکت در این آزمون و کسب حدنصاب نمره موفق به ثبت نام در آزمون ph.d خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۴۶/فرصت_نهایی_شرکت_در_آزمون_زبان_وزارت_بهداشت_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: