Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@15:45:14 GMT

کشف ۱۵ میلیارد انواع کالای قاچاق طی یک‌ماه گذشته در بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۸۶/کشف_۱۵_میلیارد_انواع_کالای_قاچاق_طی_یک_ماه_گذشته_در_بندرلنگه

کشف ۱۵ میلیارد انواع کالای قاچاق طی یک‌ماه گذشته در بندرلنگه

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف 15 میلیارد و 660 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمود حافظی،فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار مــــرواریـــد نیــــوز، گفت: یکی ازاقدامات پلیس کمک به دولت در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ومبارزه جدی با ورود کالای خارجی قاچاق است که در این زمینه انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۵میلیارد و۶۶۰میلیون ریال طی یکماه گذشته کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فرودین ماه امسال، پنج هزار و۵۷۱ثوب البسه، ۹تن و۲۵۰کیلوگرم انواع مواد خوراکی وهزار پاکت آب میوه خارجی قاچاق کشف گردید ودراین رابطه ۱۰نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: در یک ماهه سال جاری شش میلیون و۶۰۵هزار نخ سیگار خارجی وسه هزار لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شد.

حافظی با اشاره به ماموریت دیگر این فرماندهی در ماه‌های آینده را مبارزه با قاچاقچیان وتوزیع‌کنندگان مواد مخدر وجمع‌آوری معتادان ولگرد عنوان و تصریح کرد: در فروردین ماه امسال ۲۰کیلو و ۸۰۰گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و۹قاچاقچی مواد مخدر دستگیرشدند.

وی ادامه داد:در این طرح‌ها سه دستگاه موتور سیکلت ویک دستگاه خودرو سرقتی کشف و۱۰قاچاقچی کالا، ۱۸سارق، ۴۲توزیع‌کننده مواد مخدر وقاچاقچی شناسایی ودستگیرشدند.

این مسؤول انتظامی یادآور شد: در این ماه با تشدید برخورد با رانندگان متخلف، ۱۳۵دستگاه موتور سیکلت و۲۱دستگاه خودرو متخلف توقیف وپس از اعمال قانون به پارکینگ منتقل شدند، آمارها نشان می‌دهد اکثر تصادفات به وقوع پیوسته در جاده‌های برون شهری طی یک‌ماه امسال به دلیل خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه در پایان گفت: موضوع مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدربه عنوان یکی ازماموریت‌های اصلی نیروی انتظامی در طول سال جاری خواهد بود وبا جدیت وقاطعیت بیشتری با این موضوع مقابله خواهیم کرد تا ان‌شاالله بتوانیم به اقتصاد وتولید کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۸۶/کشف_۱۵_میلیارد_انواع_کالای_قاچاق_طی_یک_ماه_گذشته_در_بندرلنگه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: