Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:00:48 GMT

چرا پروانه ساخت فیلم جدید رحمان رضایی صادر نمی‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۹۶/چرا_پروانه_ساخت_فیلم_جدید_رحمان_رضایی_صادر_نمی_شود

چرا پروانه ساخت فیلم جدید رحمان رضایی صادر نمی‌شود؟

رحمان رضایی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص صادر نشدن پروانه ساخت فیلمنامه «ریرا» گفت: فیلمنامه «ریرا» براساس مصلحت کشورم نوشته شده و اثری کاملا مردمی است. نمی‌توانیم از ساخت آن چشم پوشی کرده و به چنین موضوعاتی نپردازیم.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم کسی جلوی ساخت آن را بگیرد چون تجربه‌ای چهل ساله در سینما دارم و اکنون با تمام قوا ایستاده‌ام تا پروانه ساخت این اثر را بگیرم و از این موضع به هیچ عنوان عقب نشینی نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: گذشت زمانی که فیلمنامه‌های ما را به هر بهانه‌ای رد می‌کردند. چرا باید این آقایان با تصمیمات غلط خود، جامعه را بسوی تباهی و فساد رهنمون کنند.

وی بیان کرد: «ریرا» قصه‌ای در راستای امر به معروف و نهی از منکر دارد و براستی من در تعجبم که با چه رویکردی به سانسور و ممیزی فیلمنامه ها می پردازند.

کارگردان سینما خاطرنشان کرد: من به هر قیمتی این فیلم را می‌سازم پس بهتر است آقایان در تصمیماتشان تجدید نظر کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۹۶/چرا_پروانه_ساخت_فیلم_جدید_رحمان_رضایی_صادر_نمی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: