Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:47:51 GMT

پیروزی رحمان‌رضایی مقابل فیروز‌کریمی در یک‌ مسابقه بحث برانگیز!

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۰۹۷/پیروزی_رحمان_رضایی_مقابل_فیروز_کریمی_در_یک_مسابقه_بحث_برانگیز

پیروزی رحمان‌رضایی مقابل فیروز‌کریمی در یک‌ مسابقه بحث برانگیز!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دانشجویان کشورمان تحت هدایت رحمان رضایی امروز مقابل تیم منتخب لیگ یک به سرمربیگری فیروز کریمی قرار گرفتند.

در این مسابقه که در زمین دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، دانشجویان ایران موفق شدند با ارائه یک بازی حساب شده، حریف باتجربه خود را شکست دهند.

در نیمه اول این‌ بازی دانشجویان کشورمان با ارائه یک‌ بازی با برنامه به خوبی بر بازی سوار شدند و علاوه بر گلی که به ثمررساندند، چندین موقعیت را هم از دست دادند تا با گلی که منتخب لیگ۱ در لحظات پایانی نیمه اول رساند، دو تیم با ثبت تساوی از زمین خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم هم شاگردان رحمان رضایی بازی را بهتر آغاز کردند اما تجربه منتخب لیگ۱ باعث شد آن‌ها زودتر به گل دوم برسند. کادرفنی دانشجویان پس از این گل به تصمیم داور اعتراض کرد. آن‌ها اعتقاد داشتند که این گل در صحنه مشکوک به آفساید به ثمر رسیده است.

در ادامه، دانشجویان بازهم با رعایت برنامه‌های تیمی به تدارک حمله روی دروازه مردان فیروز کریمی پرداختند و علاوه بر اینکه بازی را به تساوی کشاندند، موفق به گرفتن‌ پنالتی شدند تا نتیجه بازی ۳ بر ۲ به سود آن‌ها تغییر پیدا کند. اینبار نوبت کادر فنی منتخب لیگ۱ بود که به داور اعتراض کنند. آن‌ها معتقد بودند که تصمیم داور اشتباه بوده و درحالیکه کمک داور پرچم نزده، او با اینکه دید خوبی هم نداشته نقطه پنالتی را نشان داده است.

پس از این گل تعویض‌های رحمان رضایی به کنترل میدان توسط شاگردانش کمک کرد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و تیم دانشجویان کشورمان با غلبه بر تیمی که هم کادرفنی کاربلدی داشت و هم از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد، به کسب نتایج خوب و رضایت بخش در مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا که شهریورماه در کره جنوبی برگزار می‌شود، امیدوارتر شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۰۹۷/پیروزی_رحمان_رضایی_مقابل_فیروز_کریمی_در_یک_مسابقه_بحث_برانگیز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: