Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@04:23:53 GMT

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در سه روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۳۸۶/پیش_بینی_وضعیت_آب_و_هوای_استان_مازندران_در_سه_روز_آینده

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در سه روز آینده

احمد اسدی معاون پیش بینی هوای استان مازندران دررابطه با وضعیت هوای این استان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: هوای استان مازندران تا روز جمعه آفتابی است و تغییر دمایی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به این که هوای استان مازندران شنبه صاف تا نیمه ابری، است، افزود: امکان افزایش ابر و باد را در استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی تصریح کرد: شنبه شب احتمال رگبار پراکنده در استان وجود دارد.

معاون پیش بینی هوای استان مازندران ادامه داد: با بیان این که امواج دریا کوتاه است، گفت: افرادی که قصد استفاده از دریا را دارند حتما از محدود طرح دریا با رعایت نکات ایمنی استفاده کنند.

اسدی در پایان افزود: در چند روز گذشته دمای ساری مرکز استان مازندران بین 19 درجه سانتی گراد تا نهایت 33 درجه سانتی گراد بوده است.

901/900

احمد اسدی استان مازندران پیش بینی هوا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۳۸۶/پیش_بینی_وضعیت_آب_و_هوای_استان_مازندران_در_سه_روز_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: