Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@23:55:07 GMT

آران و بيدگل با داشتن 800 کارخانه توليد فرش، دومين قطب توليد فرش جهان است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۴۳۰/آران_و_بیدگل_با_داشتن_۸۰۰_کارخانه_تولید_فرش_دومین_قطب_تولید_فرش_جهان_است

آران و بيدگل با داشتن 800 کارخانه توليد فرش، دومين قطب توليد فرش جهان است

خبرگزاري آريا - نماينده مردم کاشان و آران و بيدگل در مجلس گفت: آران و بيدگل با داشتن 800 کارخانه توليد فرش، دومين قطب توليد فرش جهان است. به گزارش خبرگزاري تسنيم از کاشان‌، سيد جواد ساداتي‌نژاد در آيين افتتاح مدرسه شبان آران و بيدگل اظهار کرد: شهرستان آران و بيدگل با داشتن 800 کارخانه توليد فرش، دومين قطب توليد فرش جهان که بيشترين ماليات را به دولت مي دهد ولي اين مقدار قابل مقايسه با رقم کم پرداختي دولت به شهرستان نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم کاشان و آران و بيدگل در مجلس بيان کرد: امسال دولت تنها 4 و نيم درصد اعتبارات عمراني اين شهرستان را پرداخته است که اميد ما در اين شرايط اقتصادي به مردم و خيرين شهرستان است.
وي ادامه داد: تمامي واحدهاي توليدي شهرستان توسط بخش خصوصي به بهره برداري رسيده است که ثمره آن هم آمار پايين بيکاري کمتر از حدود 3 درصدي در اين شهرستان است.
عضو کميسيون آموزش مجلس بيان کرد: صاحبان صنايع اين شهرستان بيشترين مشارکت را در ساخت مدارس، بيمارستان و ساير اماکن در سطح کشور را دارند که دولت بايد بيش از پيش قدردان اين عزيزان باشد.
وي گفت: تلاش‌هاي بي وقفه صاحبان صنايع اين شهرستان جهت توليد و اشتغال واقعا ستودني است و اين شهرستان کمترين آمار تعطيلي بنگاه هاي اقتصادي در کشور را دارد و اين ثمره تلاش اين جهادگران عرصه اقتصاد است.
ساداتي نژاد با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب که توليد در کشور را يک عبادت برشمردند خاطرنشان کرد: تعطيلي يک واحد توليدي بسيار زيان بار براي کشور است و ضرر آن کمتر از تعطيلي يک مسجد نيست.
رئيس سابق دانشگاه کاشان افزود: تغيير نگرش در نظام مالياتي در کشور لازم است و نبايد به بهانه اخذ ماليات به صاحبان صنايع فشار آورد و موجب تعطيلي آن واحدها شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۳۰/آران_و_بیدگل_با_داشتن_۸۰۰_کارخانه_تولید_فرش_دومین_قطب_تولید_فرش_جهان_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: