Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@14:52:46 GMT

بازگشت مسابقه جدول به آنتن شبکه سه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۴۳۱/بازگشت_مسابقه_جدول_به_آنتن_شبکه_سه

بازگشت مسابقه جدول به آنتن شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما ، مسابقه تلفنی جدول با سوالاتی درحوزه های تاریخی ،مذهبی ، ورزشی و اطلاعات عمومی است که در جداول “ساده” ،”متقاطع” و “سو دو کو” طراحی شده است . اجرای این مسابقه زنده تلویزیونی برعهده فرشید فهیم و مهدی نادریان است .
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۲۰۰۰۰۳۳۸ پیامک و یا از طریق سایت شبکه سه (tv3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir)اقدام به ثبت نام نمایند .
گفتنی است ،مسابقه تلفنی جدول در 156 قسمت 40 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی فرهاد ابتدایی است که پخش آن از پاییز 94 آغاز شده است و تا کنون ادامه دارد. سری جدید این مسابقه با فرمت و برنامه نویسی جدید نیز از اوایل اردیبهشت ماه پخش خواهد شد .
این مسابقه از دوشنبه 14 فروردین ماه ،هر روز به جز پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت 16:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۳۱/بازگشت_مسابقه_جدول_به_آنتن_شبکه_سه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: