Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@00:51:35 GMT

(تصاویر) دختران ایران در رقابت‌های بدمینتون چین‌تایپه

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۴۳۴/تصاویر_دختران_ایران_در_رقابت_های_بدمینتون_چین_تایپه

(تصاویر) دختران ایران در رقابت‌های بدمینتون چین‌تایپه

در ادامه بازیهای دانشجویان جهان و در مسابقات بدمینتون تیم دو دوبل دختران ایران متشکل از ثریا آقایی و سارا دلاوری(رنکینگ ۱۹۵ جهان) به مصاف تیم دوبل فرانسه (کلارا هویاکس با رنکینگ ۱۵۲ انفرادی و ماروا هریائو با رنکینگ دوبل ۲۶۴) رفت. در گیم اول دختران ایران یک بازی زیبا را به نمایش گذاشته و در یک بازی نزدیک ۲۲ بر ۲۰ فرانسه را شکست دادند که تشویق تماشاگران تایوانی را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیم دوم فرانسوی ها بهتر شروع کردند و ۹ بر ۴ پیش افتادند. در ادامه نیز برتری را حفظ کردند و ۲۱ بر ۱۴ پیروز شدند تا کار به گیم سوم بکشد. گیم سوم دو تیم بسیار پایاپای پیش رفتند و نتیجه ۸ بر ۸ بود. در ادامه فرانسوی ها ۱۶ بر ۱۰ جلو افتادند و در نهایت گیم سوم را هم ۲۱ بر ۱۲ به سود پایان بردند تا تیم دوبل دختران ایران از گردونه رقابت های یونیورسیاد حذف شود. پیش از این در مسابقات انفرادی آقایی (رنکینگ ۱۷۷) در دیدار با هانالینا پیهو از استونی (رنکینگ ۸۶۵) با نتیجه ۲بر صفر (۱۶-۲۱ و ۱۰-۲۱) به پیروزی رسید و راهی دور دوم شد. دلاوری دیگر نماینده ایران (رنکینگ ۳۲۶) در دور نخست به مصاف بریتنی تام از کاندا (رنکینگ ۷۴) رفت که با نتیجه ۲ بر صفر (۲۱-۱۱ و ۲۱-۱۲) شکست خورد و از مسابقات حذف شد. عکاس: سیدعلی صالح/ برنا

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۳۴/تصاویر_دختران_ایران_در_رقابت_های_بدمینتون_چین_تایپه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: