Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@09:05:11 GMT

شنبه، آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۴۳۷/شنبه_آخرین_مهلت_ثبت_نام_کارت_سوخت_المثنی

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، با اشاره به ثبت نام بیش ازیک میلیون و۵۰۰هزار نفربرای دریافت کارت سوخت المثنی،گفت:شنبه(۲۴ آذر)آخرین مهلت ثبت نام درخواست کارت سوخت المثنی است.

زیبا اسماعیلی، اعلام کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالکان خودرو و موتورسیکلت که کارت هوشمند سوخت ندارند و یا کارت خود را گم کرده‌اند، برای ثبت درخواست خود تا فردا شنبه، ۲۴ آذر ماه مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست خود با مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #٤* و یا دفاتر پلیس١٠+اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: بیشترین تعداد ثبت نام اینترنتی مربوط به روز پنجشنبه (۲۲ آذرماه) بوده است که بیش از ۳۰۰ هزار نفر از طریق مراجعه غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تاکنون تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام گرفته نشده است و چنانچه ضرورت ایجاب کند، در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

اسماعیلی گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار کارت هوشمند سوخت المثنی که به صورت غیرقانونی خرید و فروش شده و به استان سیستان و بلوچستان سرازیر شده بود، ابطال شده است.

وی با اشاره به این که استان سیستان و بلوچستان تنها استانی در کشور است که استفاده از کارت سوخت هنگام سوختگیری الزامی است، افزود: ابطال این کارت‌ها با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت انجام می‌شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۴۳۷/شنبه_آخرین_مهلت_ثبت_نام_کارت_سوخت_المثنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: