Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@14:32:03 GMT

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۵۰۴/شاباش_عروس_کرجی_جان_شاهرخ_را_گرفت_دوست_داماد_در_یک_قدمی_اعدام_عکس

شاباش عروس کرجی جان شاهرخ را گرفت! / دوست داماد در یک قدمی اعدام + عکس

جنایی رکنا: نانوای جوان که دوستش را با چاقو به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور، عامل قتل در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش گروه جنایی رکنا، این جنایت Crime شهریور سال 90 در منطقه حصار کرج اتفاق افتاد که درجریان آن پسر 26 ساله‌ای به نام شاهرخ کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قاتل The Murderer 20 ساله که مجید نام دارد ساعتی بعد خود را به پلیس Police معرفی کرد و در بازجویی اظهار داشت: «شبی من و شاهرخ در عروسی دوستمان شرکت داشتیم که هنگام جمع کردن هدایای عروسی و شاباش که طبق سنت بر سر داماد می‌ریزند با هم دعوایمان شد. اما فردای آن شب شاهرخ به سراغم آمد و به داد و بیداد پرداخت. من از او خواستم آرام صحبت کند اما گوشش بدهکار نبود تا اینکه با هم دست به یقه شدیم و ناگهان با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم که متأسفانه باعث مرگش شد ولی من هرگز قصد کشتن Killing او را نداشتم.» مجید پس از این اعتراف در شعبه یک دادگاه کیفری محاکمه و به اتهام قتل Murderعمد به قصاص محکوم شد. این حکم برای اجرا به دادسرای جنایی سپرده شد و جوان محکوم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت. مادر مقتول که از غم قتل پسرش بشدت اندوهگین است می‌گوید به هیچ عنوان حاضر به گذشت از حق قصاص نیست وقصاص قاتل فرزندش را می‌خواهد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۵۰۴/شاباش_عروس_کرجی_جان_شاهرخ_را_گرفت_دوست_داماد_در_یک_قدمی_اعدام_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: