Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@01:50:42 GMT

سال تحصیلی دارالقرآن پرند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۵۴۰/سال_تحصیلی_دارالقرآن_پرند_آغاز_شد

سال تحصیلی دارالقرآن پرند آغاز شد

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه و آغاز سال تحصیلی 97-98 کلاس‌های دوره پیش‌دبستانی «بُشری» دارالقرآن پرند، روز گذشته، 31 شهریورماه با حضور والدین و بیش از 30 قرآن‌آموز آغاز شد.
این مراسم با برنامه‌ توجیهی برای والدین دانش‌آموزان و همچنین خوشامدگویی مسئول پیش‌دبستانی، شعر و اجرای نمایش، مشاوره به نوآموزان و عبور دانش‌آموزان از نماد دروازه قرآن و آشنایی با مربیان و قرآن‌آموزان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، در این مقطع علاوه بر آموزش مصوبات آموزش و پرورش، آشنایی با الفبای قرآنی، حفظ سوره‌های کوچک قرآن، آشنایی با زندگی اهل‌ بیت(ع) و اجرای برنامه‌های مناسبتی انجام می‌شود.
این دارالقرآن در پرند، فاز ۲، بین میدان‌های استقلال و ایمان، بعد از چهارراه خورشید، نرسیده به میدان ایمان واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۵۴۰/سال_تحصیلی_دارالقرآن_پرند_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: