Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:56:59 GMT

گلایه عضو شورای شهر پرند در جریان سفر جهانگیری به رباط کریم

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۵۴۱/گلایه_عضو_شورای_شهر_پرند_در_جریان_سفر_جهانگیری_به_رباط_کریم

گلایه عضو شورای شهر پرند در جریان سفر جهانگیری به رباط کریم

رباط کریم- عضو شورای شهر پرند در جریان سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به ۴روستای شهرستان رباط کریم گفت: شهر پرند در اوج محرومیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری در حالی که توسط محمود حجتی، وزیر کشاورزی و سید حسین هاشمی، استاندار تهران همراهی می شد با سفر به شهرستان رباط کریم از طرح ها و ظرفیت های توسعه کشاورزی و پرورش ماهی های زینتی این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این دیدارها صیاد شرافت پور عضو شورای شهر پرند ضمن دعوت از وی برای سفر به پرند،مشکلات شهر پرند را برشمرد و خواستار توجه جدی هیئت دولت نسبت به رفع این مشکلات شد.

شرافت پور در جریان گزارش مشکلات شهر پرند به جهانگیری گفت:شهر پرند بعنوان پایتخت مسکن مهر ایران از زیر ساخت های مناسبی برخوردار نیست و علی رغم همه کارهای صورت گرفته تا به امروز اما پرند از محرومیت شدیدی رنج میبرد به همین دلیل مردم در مشکلات غوطه ور هستند.

شرافت پور ضمن گلایه از عدم سفر دولتمردان به پرند گفت: آقای جهانگیری سلام مردم شهر پرند را به آقای رئیس جمهور ابلاغ بفرمایید و مطرح کنید که شهر پرند از حداقل امکانات رفاهی برخوردار است و از نظر رفاهی و خدمات شهری در حد ضعیفی قرار دارد.

این عضو شورای شهر پرند خواستار سفر دولتمردان به شهر پرند شد و گفت:با سفر شخص رئیس جمهور و وزرای محترم بطور قطع خیلی از مشکلات این شهر برطرف خواهد شد چرا که برطرف شدن مشکلات پرند در گروه عزم ملی و توجه دولتمردان است.

شرافت پور در قسمت دیگری از گزارش خود خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی از مراکز تفریحی، گردشگری نظیر سینما، سالن همایش، فرهنگ سراها،سالن‌های ورزشی و محیط‌های فرهنگی، شهربازی نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد و وجود این مراکز از جمله مسائلی است که باید در کمترین زمان ممکن در پرند برقرار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۵۴۱/گلایه_عضو_شورای_شهر_پرند_در_جریان_سفر_جهانگیری_به_رباط_کریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: