Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@02:47:17 GMT

انداختن کودک خردسال در ماشین لباس شویی!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۶۷۰/انداختن_کودک_خردسال_در_ماشین_لباس_شویی

انداختن کودک خردسال در ماشین لباس شویی!

مرد سنگدلی که به قصد آزار یک کودک اقدام به انداختن او در ماشین لباس شویی کرده بود در دادگاه محاکمه شد.

به گزارش شریان نیوز،مرد 25ساله اهل "همیلتون" اسکاتلند که در عملی وحشیانه اقدام به قرار دادن یک دختر 13 ماهه در ماشین لباسشویی کرده بود در دادگاه حاضر شد. " توماس دان " 22 ساله پس از قرار دادن این کودک در ماشین لباسشویی اقدام به روشن کردن آن کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محاکمه این مرد به اتهام وارد کردن جراحات جدی به این دختر خردسال در دادگاه انجام شد. او همچنین به اتهام آزار رساندن به یک پسر خردسال و ایجاد اختلال در نفس کشیدن او با قرار دادن دستش بر روی دهان و فشردن بینی کودک در این دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت.

هنوز نسبت این دو کودک با این مرد روانی مشخص نشده است. دادگاه اولیه این مرد جوان که با چهار اتهام مواجه بود روز سه شنبه برگزار شد. بنا به گزارشی که در دادگاه ارائه و خوانده شد توماس یک نوزاد دختر 13 ماهه را در ماشین لباسشویی قرار داده و پس از بستن درب ماشین اقدام به روشن کردن آن کرده بود. بنا به این گزارش این حادثه بین تاریخ 28 دسامبر 2017 تا 8 ژانویه 2018 رخ داد. در همان تاریخ او همچنین به یک کودک دیگر حمله ور شده و سعی کرده تا تنفس او را محدود کند.

گفتنی است؛ قرار است جلسه بعدی دادگاه در اواخر این هفته انجام شود.

برچسب هااسکاتلندهمیلتون

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۶۷۰/انداختن_کودک_خردسال_در_ماشین_لباس_شویی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: