Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:47:35 GMT

مردم در 12فروردين به خودباوري و توان داخلي راي دادند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۶۷۰۵/مردم_در_۱۲فروردین_به_خودباوری_و_توان_داخلی_رای_دادند

مردم در 12فروردين به خودباوري و توان داخلي راي دادند

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه - ايرنا- امام جمعه تربت حيدريه در آستانه چهلمين بهار راي به جمهوري اسلامي ( 12فروردين) گفت: مردم ايران به اين خودباوري رسيدند که مي توانند با نه گفتن به استکبار و ايادي مزدورش و با تکيه بر توان داخلي کشور را اداره و به سرمنزل مقصود برسانند.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتي در آئين خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تربت حيدريه اظهار کرد: بايد ويژگي ها و دستاوردهاي نظام اسلامي براي نسل امروز و آينده انقلاب اسلامي بازگو، تبيين و نهادينه شود تا نسل آينده بهتر و موثر تر در مسير آرمان ها و ارزشهاي نظام گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي در آستانه چهلمين بهار راي به جمهوري اسلامي قرارگرفتيم و اين نظام با شاخصه هاي مهم مردم سالاري ديني، خودباوري و ولايت فقيه همچنان در صحنه هاي مختلف بين المللي و منطقه اي با اقتدار حضور دارد.
رئيس حوزه علميه مرحوم هراتي تصريح کرد: امت اسلامي بر اساس ارزش هاي والاي ديني و الهي سرنوشت خود را تعيين مي کنند و تنها به سياستمداران اکتفا نمي کنند و بلکه با حضور خود در صحنه هاي مختلف در کشور اثر بخش هستند.
خطيب جمعه تربت حيدريه با بيان اينکه در اين چهل سال گذشته هر دوسال يکبار انتخابات برگزار شده، افزود: مردم در اين انتخابات با راي دادن به افراد مورد پسند با هر گرايش و سليقه سياسي سرنوشت خود را رقم مي زنند و اين بيانگر دموکراسي و مردم سالاري ديني در کشور است.
عصمتي، تعميق بخشيدن به حضور مردم در صحنه هاي مختلف و سرنوشت ساز را از ديگر برکات نظام جمهوري اسلامي ايران ياد و تصريح کرد: در هر صحنه اي که مردم احساس کردند نياز است حضور داشته باشند پا در صحنه گذاشته و دشمن را نيز نااميد کردند.
وي استقلال و آزادي را از ديگر نعمات نظام اسلامي عنوان و خاطرنشان کرد: در اين کشور همه افراد و گروه ها با هر تفکر و سليقه تا زماني که عليه نظام و انقلاب توطئه اي نکند آزادند و مي تواند افکار و انديشه هاي خود را بيان کنند.
به گفته وي استقلال سياسي، اجتماعي، نظامي بر کشور حکفرماست و انشاالله خودکفايي اقتصادي نيز در کشور حکمفرما خواهدشد.
1744
انتهاي پيام/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۶۷۰۵/مردم_در_۱۲فروردین_به_خودباوری_و_توان_داخلی_رای_دادند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: