Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:44:43 GMT

برگزاری نخستین آزمون عملی فرش و صنعت ساختمان در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۳۰۲/برگزاری_نخستین_آزمون_عملی_فرش_و_صنعت_ساختمان_در_کرمانشاه

برگزاری نخستین آزمون عملی فرش و صنعت ساختمان در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بهمن حسنی رئیس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: 2 هزار و 300 نفر در 300 حرفه مرحله نخست آزمون عملی آموزش فنی وحرفه‌ای استان شرکت می‌کنند.

وی گفت: نخستین مرحله آزمون هماهنگی کشوری تفاهم‌نامه صنعت و ساختمان، فرش و صنایع‌دستی در 20 حوزه اجرایی با حضور 3 هزار و 800 نفر در استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کسانی که حداقل نمره کتبی را گرفته‌اند(50) به آزمون عملی معرفی شده‌اند.

حسنی گفت: 2 هزار و 300 نفر موفق به کسب حداقل نمره در آزمون کتبی شده‌اند کسانی که موفق به دریافت حداقل نمره 70 از آزمون عملی شوند گواهی آموزش فنی و حرفه‌ای برای آن‌ها صادر و از مزایای قانونی آن بهره‌مند می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

2 هزار و 300 نفر در 300 حرفه آزمون فنی وحرفه ای شرکت کردند

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۳۰۲/برگزاری_نخستین_آزمون_عملی_فرش_و_صنعت_ساختمان_در_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: