Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:37:41 GMT

سازمان سنجش آموزش کشور از سوی رئیس جمهوری به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۴۱۳/سازمان_سنجش_آموزش_کشور_از_سوی_رئیس_جمهوری_به_عنوان_دستگاه_برتر_تقدیر_شد

سازمان سنجش آموزش کشور از سوی رئیس جمهوری به عنوان دستگاه برتر تقدیر شد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، از ۱۴ دستگاه برتر دولتی تقدیر به عمل آمد.

سازمان سنجش آموزش کشور، شرکت توانیر٬ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) در بخش برگزیدگان دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شدند و آرش کردی، ابراهیم خدایی و مهدی کرباسیان روسای این دستگاه‌ها با دریافت تندیس و لوح تقدیر از دکتر روحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش ملی و در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی نیز وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فناوری و ارتباطات و اطلاعات و نیرو به عنوان دستگاه منتخب، انتخاب شدند که سردار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و وزرای ارتباطات و نیرو به نمایندگی از این وزارت‌خانه‌ها از سوی رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بعد شاخص‌های عمومی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب نیز به نمایندگی از دستگاه‌های متبوع خود در مراسم امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان امور اراضی کشور در بخش شاخص‌های اختصاصی به عنوان نمایندگان دستگاه‌های برگزیده از رئیس‌جمهوری لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.

دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در بخش اصلاح ساختار سازمانی مورد تقدیر رئیس جمهوری قرار گرفتند.

روسای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر و دریانوردی نیز در بخش توسعه دولت الکترونیک از سوی رئیس جمهوری تقدیر شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۴۱۳/سازمان_سنجش_آموزش_کشور_از_سوی_رئیس_جمهوری_به_عنوان_دستگاه_برتر_تقدیر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: