Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@06:51:25 GMT

احدی به دلیل بیماری برادرش سه روز غایب بود/ بوکس ایران مسیر خود را پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۴۳۱/احدی_به_دلیل_بیماری_برادرش_سه_روز_غایب_بود_بوکس_ایران_مسیر_خود_را_پیدا_کرده_است

احدی به دلیل بیماری برادرش سه روز غایب بود/ بوکس ایران مسیر خود را پیدا کرده است

خبرگزاری میزان- حسین ثوری، رئیس فدرسیون بوکس گفت: هنوز یکسال از ریاست من در فدراسیون نگذشته اما به جرات می‌گویم بوکس ایران مسیر خود را پیدا کرده است.

حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها از لحاظ برگزاری مسابقات و میزبانی در نوبه خود بی‌نظیر بود و تنها در روز افتتاحیه شاهد چند ساعت تاخیر در برگزاری مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش این مسابقات از رسانه ملی نقظه عطفی در کار ما بود و باید از زحمات اصحاب رسانه تشکر کنم که در پررنگ کردن تلاش‌های شبانه روزی تیم فدراسیون بوکس نقش بسزایی داشتند.

وی با اشاره به سطح فنی قابل قبول مسابقات تصریح کرد: به نظرم در روز فینال شاهد مبارزات خوب و نزدیکی بودیم و علاوه بر بوکسور‌هایی که چند سالی است در تیم ملی حضور دارند، چند چهره خوب و جوان هم درخشیدند. کمیته فنی این رقابت‌ها تمام شرایط فنی بوکسور‌ها را زیر نظر داشتند و سرمربی تیم ملی هم دو روز آخر در سالن مسابقات حضور داشت.

رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که دلیل غیبت اکبر احدی در سه روز ابتدایی مسابقات چه بود، گفت: احدی با من تماس گرفت و گفت به دلیل بیماری برادرش نمی‌تواند سه روز اول را در خوزستان حضور داشته باشد، اما برای نیمه‌نهایی و فینال خودش را رساند. مسابقات چند روز اول را هم که کمیته فنی زیر نظر داشتند و گزارشات خود را ارائه دادند.

ثوری به حضور علی‌اکبری و استکی در افتتاحیه رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: امیر علی اکبری به دعوت مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان آمده بود و حضور قهرمان بزرگی مثل علی اکبری و علیرضا استکی در مراسم افتتاحیه مورد استقبال مردم خونگرم خوزستان قرار گرفت. ما در بوکس هم قهرمانان بزرگی داریم که به حضور آنها افتخار می‌کنیم و خوشحال هستیم که بزرگان بوکس ایران در این رقابت‌ها در کنار ما حضور داشتند.

وی در ادامه به تمجید از نایب رئیس فدراسیون بوکس پرداخت و گفت: حکم نایب رییسی سیامک صالحی را در این رقابت‌ها به او اهدا کردیم و بابت میزبانی عالی خوزستان هم از او تشکر می‌کنم. صالحی رئیس هیئت بوکس خوزستان هم هست و بعد از ۲۲ سال تیم این استان را در رده بزرگسالان قهرمان کشور کرد که باید بابت این اتفاق مهم به او دست مریزاد گفت.

ثوری در پایان خاطرنشان کرد: هنوز یکسال از دوره ریاست من در فدراسیون بوکس نگذشته و تجربیات بسیار خوبی در این مدت کسب کردم و حالا به جرات می‌گویم بوکس ایران مسیر خود را پیدا کرده است. با حضور مربی کوبایی و برنامه‌ریزی در خصوص تیم‌های ملی تمام مسیر‌ها را برای موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی هموار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۴۳۱/احدی_به_دلیل_بیماری_برادرش_سه_روز_غایب_بود_بوکس_ایران_مسیر_خود_را_پیدا_کرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: