Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@10:04:51 GMT

شهدای شاخص سال را مردم انتخاب می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۵۲۰/شهدای_شاخص_سال_را_مردم_انتخاب_می_کنند

شهدای شاخص سال را مردم انتخاب می‌کنند

شهدای شاخص سال 97 بر خلاف سال‌های گذشته، از سوی مردم و فعالان نهادهای مردمی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام محرابی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج هر ساله شهدایی را به عنوان شهید شاخص سال انتخاب و معرفی می‌کند و همه  رده‌های بسیج به ترویج زندگی نامه و افکار آنان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرابی ادامه داد: امسال فقط سه شهید شاخص شامل یک شهید مرد، یک شهید زن و یک شهید در حوزه بین‌الملل است، معرفی خواهند شد.
وی گفت: بر خلاف سالهای گذشته امسال شیوه انتخاب این شهدا را مردمی کرده‌ایم و مردم و فعالان فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت شهید شاخص به نشانی WWW.SHAHIDSHAKHES.IR شهدای مورد نظر خود را معرفی کنند.الگوی انتخاب این شهدا با شعار جوان مؤمن انقلابی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۵۲۰/شهدای_شاخص_سال_را_مردم_انتخاب_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: